قوانین ورود و تفریح در شهربازی سان وی لاگون مالزی

قوانین ورود و تفریح در شهربازی سان وی لاگون مالزی

تور مالزی

سان وی لاگون

قوانین ورود و تفریح در شهربازی سان وی لاگون مالزی:

قبلا درباره اینکه چگونه با یک تور ارزان مالزی به این کشور سفر کنید و بهترین گزینه های گردشگری این کشور در اول تور صحبت کردیم، بویژه درمورد مجموعه سان وی لاگون. اما برای بازدید و تفریح در این مجموعه خوب است پیش از مراجعه از قوانین حاکم در این شهربازی نیز مطلع شوید:

دقت کنید که قبل از ورود به مجموعه تمام کیف ها و وسایل بازرسی می شوند و اعتراض در این مورد قابل قبول نخواهد بود.

خردسالان و کودکان در تمام طول گردش و تفریح باید حداقل یک همراه بزرگسال داشته باشند.

رعایت و سختگیری در مورد حداقل  قد و وزن تنها برای فراهم کردن امنیت و آسایش خود گردشگران است.

هنگام استفاده از بازی ها، از بسته بودن کمربندها و سایر تجهیزات ایمنی اطمینان حاصل کنید و همواره راهنمایی های راهنما را عملی کنید.

حتما به  آموزش های غریق نجات توجه کنید.

از رفتارهای خشونت آمیز و زیر پا گداشتن قوانین مجموعه خودداری کنید چون بلافاصله برخورد جدی صورت خواهد گرفت. درصورت بیرون کردن شما از مجموعه ممکن است هیچ پول بلیط و یا بیعانه ای به شما پس داده نشود.

استعمال دخانیات ممنوع است.

هیچ خوردنی و آشامیدنی نمی توانید به داخل مجموعه ببرید مگر اینکه  نیاز پزشکی و دارویی داشته باشید.

خوردن نوشیدنی الکی ممنوع است.

تحت هر شرایطی در حفظ  مچ بند دقت کنید چون حتی با پرداخت هزینه دوباره هم مچ بند دریافت نمی کنید.

در روزهای با آب و هوای بد فعالیت ها و تفریحات فضای باز تعطیل می شود.

می توانید از انواع لباس شنا زنانه و مردانه و بلند و کوتاه، شلوار چسب بلند یا کوتاه، تی شرت در مجموعه استفاده کنید.

 وسایل و لباس های غیرمجاز در استخرها و سرسره ها: لباس زیر، انواع پدهای بهداشتی، زیورآلات، تخته موج سواری و بادی بورد، لباس ساری، عبا و چادر، ماسک، باله شنا و تجهیزات غواصی، شلوارک های کوتاه با دکمه و زیپ، شلوارهای جذب کننده آب، لباس کبایا، شلوار جین و ژاکت، کفش و دمپایی، عینک، موبایل و تبلت، گوپرو و مونوپاد 

اگر لباستان خیس باشد اجازه نمی دهند وارد مجموعه شوید.

هزینه کارت یک ساله سان وی لاگون:

چنانچه شما رفت و آمدهای زیادی به مالزی و بخصوص کوالالامپور دارید و یا شهروند مالزی هستید، این امکان فراهم است که از کارت های یک ساله سان وی لاگون استفاده کنید. کافیست یکی از این کارت ها را تهیه کنید تا بتوانید در همه روزهای سال و بدون هیچ محدودیتی از مجموعه سان وی لاگون بازدید کنید و از همه امکانات تفریحی آن بهرمند شوید.

هزینه: 450 رینگیت مالزی (معادل 1,092,800 تومان)

هزینه دسترسی سریع به بازی ها

چنانچه فرصت کافی ندارید و یا دوست ندارید که در صف ها بایستید، در سان وی لاگون به این مسئله هم فکر کرده اند. فقط کافیست مبلغی بیشتر بپردازید تا یک کارت دسترسی سریع سان وی لاگون (Quack Xpress) دریافت کنید و وقت خود را در صف ها از دست ندهید. این کارت ها هنگام تهیه بلیت ورودی توزیع می شوند که اگر دوست داشته باشید می توانید تهیه کنید.

هزینه: 80 رینگیت مالزی (معادل 194,270 تومان)

قوانین ورود و تفریح در شهربازی سان وی لاگون مالزیReviewed by yegane on Dec 20Rating: 3.0قوانین ورود و تفریح در شهربازی سان وی لاگون مالزی:قبلا درباره اینکه چگونه با یک تور ارزان مالزی به این کشور سفر کنید و بهترین گزینه های گردشگری این کشور در اول تور صحبت کردیم، بویژه درمورد مجموعه سان وی لاگون. اما برای بازدید و تفریح در این مجموعه خوب است پیش از مراجعه از قوانین حاکم در این شهربازی نیز مطلع شوید:

قبلا درباره اینکه چگونه با یک تور ارزان مالزی به این کشور سفر کنید و بهترین گزینه های گردشگری این کشور در اول تور صحبت کردیم، بویژه درمورد مجموعه سان وی لاگون.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی