جزیره لنکاوی مالزی

جزیره لنکاوی مالزی

تور مالزی لنکاوی

جزیره لنکاوی مالزی

جزیره لنکاوی

لنکاوی مجمع الجزایری است که از حدود 100 جزیره تشکیل شده است ، و در نقطه ای که تنگه مالاکا با آب های دریای آندامان برخورد میکند قرار گرفته است . جواهر کده مه به طور رسمی با نام لنکاوی شناخته میشود ، در سواحل شمال غربی مالزی قرار دارد . بسیاری از جزایر لنکاوی از جنگل های انبوه پوشیده شده و غیر مسکونی هستند، در روزگاران کهن، این جنگل ها به دلیل تودرتو بودن مکان های مناسبی برای دزدان دریایی به شمار می رفتند .  با این حال امروزه، تعدادی از جزایر لنکاوی به مکان هایی عجیب تبدیل شده اند که باعث جذب بازدیدکنندگانی از سراسر جهان شده است . بزرگترین این جزایر جزیره پولائو لنکاوی است که جزیره افسانه ای لقب گرفته است و نام مجمع الجزایر نیز از همین جزیره گرفته شده است . اگر خرید بیشتر شما را راضی می کند، جزیره لنکاوی می تواند جای مناسبی برای شما باشد. 

این جزیره منطقه آزاد است و از هزینه های گمرک معاف می باشد ، خواهید دید که لنکاوی مترادف با غذاهای دریایی است. محبوب ترین رستوران های جزیره در شهرک کواه، و نیز سنانگ، و سواحل تنگاه و کوک واقع شده اند. البته هتل های گران قیمت غذاهای بین المللی را نیز سرو می کنند، پس هیچ کمبودی برای غذاخوری های عالی وجود ندارد. مالزی دارای سیستم های گوناگون ویزا است؛ به عنوان مثال: شهروندان برخی از کشورهای مشترک المنافع و ایالات متحده آمریکا برای بازدید عادی نیازی به دریافت ویزا ندارند .

آب و هوای لنکاوی

در مجموع لنکاوی دارای دو فصل مشخص می باشد. یک فصل خشک که در جریان باد و باران های موسمی جنوب غربی قرار دارد از ماه می تا سپتامبر ادامه می یابد. یک فصل بارانی که در جریان باد و باران های موسمی شمال شرقی قرار دارد و از اواسط نوامبر تا مارچ ادامه دارد. اگر با گرما میانه خوبی ندارید به شما توصیه می کنیم که مکانی مجهز به سیستم تهویه برای اقامت انتخاب کنید که تعداد زیادی پنجره برای گردش بهتر هوا داشته باشد. بسیاری از واحدهای اقامتی دارای تهویه مناسب هستند اما برخی از خانه ها و آپارتمانها دارای یک تهویه در اتاق خواب می باشند .

گردشگری در لنکاوی

پنتای کوک، سینانگ، تنگا، داتای و خلیج بورائو بخشهایی از سواحل بسیار مطلوب لنکاوی را تشکیل می دهند . این سواحل روزهای آفتابی آرامش بخشی را برای میهمانان خود فراهم می کنند و گردش و پباده روی های شبانگاهی فرح بخشی را امکان پذیر می سازند. در آنجا امکانات اقامتی درجه یک از هتل گرفته تا کلبه های تفریحی راحت در دسترس است. بازی ها و ورزش های آبی گوناگون در این سواحل، شادی آفرین و هیجان بخش است. رستوران های هتل ها و غذاخوری های موجود در هوای آزاد نیز انواع غذاهای اشتها آور خود را با موسیقی زنده و حال و هوایی شورآفرین همراه می کنند.

در لنکاوی علاوه بر دریا و آفتاب و قایق سواری و امثال آن چیزهای دیگری در انتظار شماست.در اینجا گذرگاه های طبیعی در میان جنگل ها وجود دارد که شما را به سوی نقاط ویژه تماشای پرندگان حفاظت شده می برند و یا آن که شما را به گردشی در کوههای پوشیده از درختان شاه پسند استوایی دعوت می کنند . برای هیجان و ماجراجویی بیشتر در لنکاوی پل های معلق را بر سر راه خود می بینید . آنان که مخاطره بیشتر را خواهانند می توانند از سوار شدن به تله کابین های کوهستانی، این وسایل نقلیه معلق بی نظیر استفاده کنند. و اما تماشای چشم اندازهای طبیعی به نوبه خود و به تعبیری ساده بی نهایت حیرت انگیز است . افرادی هم که مایل به انجام فعالیت های دیگر هستند می توانند از اسب سواری در داخل جنگلهای استوایی لذت ببرند و از باغ های کائوچو عبور کنند .

آنها همچنین می توانند از گلف و بازی های روستایی لذت ببرند و از گیاهان و حیوانات تماشایی دیدن کنند . در اینجا همچنین می توان هوای دلنشین کوهستان را استنشاق کرد و یا بر سواحل دریا اسب تاخت .

جزیره لنکاوی مالزیReviewed by نویسنده تور on Aug 2Rating: 4.5جزیره لنکاوی مالزیآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی مالزی - شهر های مهم - جزیره لنکاوی مالزی

1 دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی