جاهای دیدنی لنکاوی

جاهای دیدنی لنکاوی

تور مالزی دیدنی های لنکاوی

جاهای دیدنی لنکاوی

جاهای دیدنی لنکاوی

 

  • پارک سونگای کیلیم لنکاوی

اگر مشتاق ماجرا جویی و هیجان هستید پارک سونگای کیلیم لنکاوی  تجاربی به یاد ماندنی و فراموش نشدنی برای شما به جا میگذارد  . پارک طبیعی کیلیم دروازه طبیعی به این جهان بدیع است . این پارک مساحت  بزرگی دارد و در آن جنگل های درخت شاه پسند استوایی که کاملا مورد توجه و مراقبت قرار گرفته انــد. در کنــار ســواحل ســفید رنــگ منحصــر بــه فــرد و تــالاب هــای زمردیــن در کنــار هــم قــرار گرفتــه انــد قرار دارند . گشت و گذار در این پارک با قایق صورت می گیرد . این شگفتی های جغرافیای طبیعی به معبد بروبودور که در آنجا واقع است جلوه ای خاص داده اند و اینجا را جزو بهترین مکان های گردشگری لنکاوی قرار داده است . در آنجا همچنین به صخره فیل و باغ های معلق برخورد می کنید . شما با عبور از گذرگاه هایی در امتداد رود پر پیچ و خم کالم ضمن استنشاق نسیم ملایم و دل انگیز گردشگاههای دریایی، انواع جانوران و گیاهان را مشاهده خواهید کرد . در آنجا شما درختان عظیم و عقاب های قرمز رنگ،خرچنگ های درختی، سوسمارهای سبز درختی و طوطی ها را خواهید دید .

  • بهشت پرندگان

پارکی 5 هکتاری در امتداد جالان در لنکاوی به نام بهشت پرندگان لنکاوی در سال 2002 رسما راه اندازی شد ، در این باغ گرمسیری بیش از 2500 گونه پرنده عجیب و دیدنی از انواع مختلف مانند گونه های مختلف قناری ، جغد ، عقاب و فلامینگو نگهداری میشوند ، این پارک همچنین دارای یک استراحتگاه و یک آبشار ساخته شده به دست انسان است ، این مجموعه به عنوان قسمتی از حیات وحش شناخته میشود و از دیدنی های جذاب در لنکاوی می باشد . مساحت این مجموعه لقریبا 10000 متر مربع می باشد و پرندگان به طور آزادانه و شبیه به محیط زیست طبیعی خودشان در این پارک زندگی میکنند .

  • پارک دریایی پولائو پایار

این پارک بخش شمالی تنگه مالاکا را شامل میشود ، جزایر پولائوپایار ، پولائولمبو ، پولائوسگانتانگ و پولائوکاسا در این مجموعه قرار دارند ، این پارک در فاصله 19 مایلی دریای جنوب لنکاوی قرار دارد ، این پارک دارای حیات آبی متنوع و گیاهان دریایی فراوان است . جزیره پولائو پایار از سایر جزایر معروف تر است . در مسافت اندکی از ساحل دریا جایی وجود دارد که می توانید با غذا دادن به کوسه ها تفریح کنید . بازدیدکنندگان می توانند از لنگرگاه کواه به وسیله قایق های چوبی یا سریع السیر به پولائوپایار بروند . آب های این مکان حفاظت شده است و برای غواصی سطحی، غواصی عمقی و شنا بسیار مطلوب می باشد .

جاهای دیدنی لنکاویReviewed by نویسنده تور on Aug 2Rating: 4.5جاهای دیدنی لنکاویآشنایی با بهترین جاذبه های توریستی گردشگری جزیره لنکاوی مالزی - جاهای دیدنی لنکاوی

1 دیدگاه

  1. ثمین مطیعی گفت:

    این پارک رو من رفتم . خیلی جالبه مخصوصا محل کروکدیل ها .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی