جاهای دیدنی مارماریس

جاهای دیدنی مارماریس

تور مارماریس دیدنی ها

جاهای دیدنی مارماریس

دیدنی های مارماریس

  • پارک آبی آتلانتیس
    بزرگترین پارک آبی که در مارماریس وجود دارد آتلانتیس است و در هر سنی که باشید میتوانید یک روز پر از هیجان و بیاد ماندنی را در این پارک آبی بزرگ تجربه کنید ، تفریحات و وسایت بازی های آبی این پارک از مهیج ترین انواعی هستند که ممکن است فکرش را بکنید . در این پارک اصلا نگران خوراکی و وعهد های غذایی تان بخواهید بود زیرا رستورانها و دکه های اغذیه فروشی بسیار خوبی در داخل پارک آبی آتلانتیس وجود دارند.
  • شب ترکی
    در شهر مارماریس یکی از جاذبه های جالبی که میتوانید به تماشای آن بروید نمایش شب ترکی است که در این نمایش هنرمندان و نوازندگان موسیقی سنتی ترکی را به همراه نمایش افسانه های ترکی اجرا میکنند و فضای نمایش بینندگان را به دنیای سنتها و فرهنگ اصیل ترکی میبرد تا بیشتر با آنها آشنا شوند.
  • قلعه و موزه مارماریس
    گفته میشود سلطان سلیمان از این قلعه در زمانی که قصد داشته به رودس حکومت کند استفاده میکرده است ، و این قلعه را به همین منظور ساخته اند ، اما شنیده های دیگری هم وجود دارد که میگویند این قلعه قبل از آن زمان نیز وجود داشته و در زمان سلطان سلیمان مرمت شده و مورد استفاده قرار گرفته .
  • منطقه دالیان کائونس
    شهرت این منطقه به دلیل منابع طبیعی آن که چشمه هایی هستند با مواد معدنی غنی ، و همچنین مقبره های پادشاهان لیکیان که در داخل صخره کوه ها تراشیده شده اند و منظره جالبی را ایجاد کرده اند ، است. این منطقه در سال 400 پیش از میلاد مسیح ایجاد شده است و ماهیگیران زیادی در سواحل آن مصغول کار و زندگی بوده اند و هنوز هم هستند ، در این منطقه میتوانید لاکپشت های عظیم الجثه کارتا-کارتا را که نسلشان به چند ملیون سال پیش برمیگردد مشاهده کنید ، و برای درمان بیماریهای پوستی و یا استفاده از فواید مواد معدنی چشمه های منطقه به این چشمه ها برروید و لحظاتی را در آنها بگذرانید .
  • موزه مارماریس
    در قسمت پشتی بندر کشتی های مارماریس قلعه ای وجود دارد که امروزه از آن به عنوان موزه آثار تاریخی استفاده میشود ، آثاری مربوط به دوران روم ، بیزانس و هلینیستی در این موزه نگهداری میشوند ، خود بنای قلعه نیز معماری جالبی دارد که تماشاگران را به وجد می آورد ، همجنین در سالنهای دیگر این موزه آثاری از لوازم متعلق به دوران حکومت عثمانی دیده میشود و در حیاط قلعه نیز آثار سنگی از دورانهای مختلف وجود دارد .
جاهای دیدنی مارماریسReviewed by اول تور on Jul 5Rating: 4.5جاهای دیدنی مارماریستور ارزان مارماریس. جاذبه های گردشگری ترکیه . توضیحات و معرفی شهر های توریستی و ساحلی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی