ساعت بیگ بن لندن

ساعت بیگ بن لندن

بهترین تور ارزان لندن ساعت بیگ بن لندن

ساعت بیگ بن لندن

ساعت بیگ بن لندن

            بیگ بن ساعت داخل برج الیزابت است که این برج در سال ۱۸۵۹ تکمیل شده است .این مکان بزرگ‌ترین و معروف‌ترین برج ساعت جهان است که در شهر لندن واقع است.ارتفاع این برج از سطح زمین، ۹۶ متر است. ساعت این برج که دارای چهار جهت است، ۵۴/۹ متر از سطح زمین ارتفاع دارد. برای تنظیم زمان ساعت بیگ بن، از سکه‌های بریتانیا استفاده می‌کنند.برج ساعت کاخ وست‌مینستر که در ضلع شمال شرقی ساختمان پارلمان بریتانیا قرار دارد، به نام برج بیگ بن یا ساعت بیگ بن، شهرت جهانی دارد.این ساعت روز ۲۱ اوت ۲۰۱۷ به مدت ۴ سال برای تعمیر خاموش خواهد شد و بعد از تعمیر و بازسازی در سال ۲۰۲۰ دوباره نصب خواهد شد.

ساعت بیگ بن لندنReviewed by اول تور on Oct 1Rating: 3.0ساعت بیگ بن لندنزرگ‌ترین و معروف‌ترین برج ساعت جهان است که در شهر لندن واقع است. برج ساعت کاخ وست‌مینستر که در ضلع شمال شرقی ساختمان پارلمان بریتانیا قرار دارد، به نام برج بیگ بن یا ساعت بیگ بن، شهرت جهانی دارد. در واقع، بیگ بن، نام زنگ بزرگ سیزده تنی است که در داخل برج قرار دارد و سر هر ساعت هم به صدا در می‌آید. برج ساعت بیگ بن، در بریتانیا، رسماً به نام «برج سنت استفان کاخ وست‌مینستر»، شناخته می‌شود.

بیگ بن ساعت داخل برج الیزابت است که این برج در سال ۱۸۵۹ تکمیل شده است .این مکان بزرگ‌ترین و معروف‌ترین برج ساعت جهان است

1 دیدگاه

  1. شبنم.موحدی گفت:

    ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی