برج لندن

برج لندن

بهترین جاهای دیدنی برج لندن

برج لندن

برج لندن

        برج لندن با نام رسمی قصر سلطنتی و قلعه نظامی برج لندن علیاحضرت قلعه‌ای تاریخی در مرکز لندن است که در سمت شمالی رود تیمز واقع شده‌است. از قدیمی ترین قسمت‌های قلعه نظامی حاضر است.برج تاریخی لندن در کرانه‌ی شمالی رودخانه‌ی تیمز (Thames) قرار دارد و قرن‌ها است کلاغ‌های سیاه از آن محافظت می‌کنند. این موجودات بالدار بیشترین خدمات سلطنتی را دریافت می‌کنند!
بال‌های کلاغ‌های برج لندن را کوتاه می‌کنند تا نتوانند مسافت زیادی را پرواز کنند. به غیر از این مورد، کلاغ‌ها زندگی بسیار خوبی در این برج دارند. آن‌ها در کاخ سلطنتی زندگی‌می‌کنند، خدمتکاران در خدمت آن‌ها هستند و بسیار محبوب هستند و مردم برای بازدید از آن‌ها به برج لندن می‌روند؛ دقیقا مثل اعضای خانواده‌ی سلطنتی. به این کلاغ‌ها علاوه بر میوه‌ی تازه، پنیر، تخم مرغ آب پز و گوشت تازه، انواع ویتامین و مکمل‌های دیگر داده می‌شود.
قرن‌ها است که در برج لندن از کلاغ‌های سیاهی نگهداری می‌شود که رازی در پس این داستان نهفته است. گفته می‌شود این کلاغ‌های سیاه محافظان سلطنت انگلیس هستند.

برج لندنReviewed by تور ارزان on May 13Rating: 4.0برج لندن برج لندن با نام رسمی قصر سلطنتی و قلعه نظامی برج لندن علیاحضرت قلعه‌ای تاریخی در مرکز لندن است که در سمت شمالی رود تیمز واقع شده‌است. از قدیمی ترین قسمت‌های قلعه نظامی حاضر است.برج تاریخی لندن در کرانه‌ی شمالی رودخانه‌ی تیمز (Thames) قرار دارد و قرن‌ها است کلاغ‌های سیاه از آن محافظت می‌کنند.

برج لندن با نام رسمی قصر سلطنتی و قلعه نظامی برج لندن علیاحضرت قلعه‌ای تاریخی در مرکز لندن است که در سمت شمالی رود تیمز واقع شده‌است. از قدیمی ترین قسمت‌های قلعه نظامی حاضر است.برج تاریخی لندن در کرانه‌ی شمالی رودخانه‌ی تیمز (Thames) قرار دارد و قرن‌ها است کلاغ‌های سیاه از آن محافظت می‌کنند.

2 دیدگاه ها

  1. مهدی گفت:

    برج لندن محشره

  2. مهدی گفت:

    واقعا با این نوع معماری خاص و جذاب محشره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی