پروازهای تهران به دوحه

پروازهای تهران به دوحه

تور قطر پروازهای دوحه

پروازهای تهران به دوحه

پروازهای تهران به دوحه

برای سفر به کشور قطر بهترین راه تهیه بلیط هواپیمایی از تهران به مقصد فرودگاه بین‌المللی دوحه است، در حال حاضر پروازهای مستقیم از تهران تنها با ایرلاین‌های قطری انجام میشود، اما سابق بر این ایرلان ایران ایر و آسمان نیز به دوحه پرواز داشتند که تا اطلاع ثانوی این پروازها انجام نمیشوند.
تیم اول تور همچنان شما عزیزان را در جریان تغییرات پروازهای تهران به دوحه قرار خواهد داد.
سایر خطوط هوایی نیز به دوحه پروازهایی دارند که با توقف در فرودگاههای مربوط به کشور همان ایرلاین انجام میشود، مانند عمان ایر با یک توقف در مسقط، ترکیش ایرلاینز با یک توقف در استانبول، آذربایجان ایرلاینز با یک توقف در باکو.

روزها و ساعت حرکت پروازهای مستقیم تهران دوحه قطر تهران به وسیله ایرلاین قطر ایرویز Qatar Airways عبارتند از:

پروازهای رفت از تهران :

7 روز هفته پرواز از تهران به دوحه در ساعت 11:15 am  از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه دوحه قطر انجام می شود مدت زمان پرواز 2 ساعت و 05 دقیقه می باشد.

پروازهای برگشت از دوحه :

 7 روز هفته پرواز از دوحه به تهران  در ساعت 12:50 AM[/highlight] از فرودگاه دوحه به امام خمینی انجام می شود مدت زمان پرواز 2 ساعت و 05 دقیقه می باشد.

در بعضی از مواقع به دلیل کمتر و یا بیشتر شدن تعداد مسافران هواپیمایی قطری ( قطر ایرویز ) برنامه پروازی بالا را تغییر می دهد اما در اکثر ماه های سال برنامه پروازی بالا به همین ترتیب انجام می‌شوند.

پروازهای تهران به دوحهReviewed by اول تور on Sep 22Rating: 4.0پروازهای تهران به دوحهپروازهای تهران به دوحه - راهنمای تور دوحه قطر - بهترین مقاصد گردشگری توریستی قطر - تور دوحه

پروازهای تهران به دوحه – راهنمای تور دوحه قطر – بهترین مقاصد گردشگری توریستی قطر – تور دوحه

2 دیدگاه ها

  1. ساناز گفت:

    ممنون از اطلاعاتتون

  2. صادق دولتی گفت:

    تور قطر چند در میاد؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی