مراکز خرید دوحه-قسمت اول

مراکز خرید دوحه-قسمت اول

تور قطر مراکز خرید دوحه

مراکز خرید دوحه-قسمت اول

مراکز خرید دوحه-قسمت اول

در هر سفر یکی از قسمتهای لذت بخش آن گشت و گذار در مراکز خرید مدرن و یا جالب تر از آن مراکز خرید سنتی و قدیمی شهرهاست، در شهر دوحه پایتخت کشور قطر نیز این موضوع بسیار مورد توجه مسافران است زیرا در دوحه هم مراکز خرید بسیار قدیمی و سنتی از زمانهای گذشته همچنان برپا هستند و هم در سالهای اخیر با رشد و پیشرفت صنعت توریسم مراکز خرید بسیار مدرن و پیشرفته با بهترین برندهای دنیا افتتاح شده‌اند.
با اول تور همراه باشید تا این مراکز خرید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

سیتی سنتر دوحه

بزرگترین مرکز خرید در کشور قطر سیتی سنتر دوحه است ، این مجموعه که تقریبا تمام برندهای معروف را در خود جای داده، و شما میتوانید تمام اجناس اصلی را مستقیما از نمایندگی شرکت‌ها خریداری کنید ، همچنین برای راحتی و اوقات فراغت بازدید کنندگان در این مرکز خرید سینما ، اسکیت روی یخ و بولینگ نیز تعبیه شده است. این مرکز خرید میتواند یک روز کامل از سفر شما را به خود اختصاص دهد ، پس برای بازدید از این مرکز وقت کافی در نظر بگیرید.

 

بازار  Souq Waqif

souq waqif بازاری برای خرید سوغاتی‌های شرقی و خاورمیانه‌ای است و در بین سایر مراکز خرید دوحه از معروفیت بیشتری برخوردار است. در این بازار شما هر چیزی که فکرش را بکنید میتوانید پیدا کنید ، ادویه جات ، ترشی جات ، عود و بخور و همچنین جواهرات ، این مرکز خرید تعداد زیادی فروشگاه جواهر دارد که میتوانید به سادگی هرچه تمام تر طلای مورد علاقه تان را پیدا کرده و با قیمت مناسبی خریداری کنید. این بازار پرجنب و جوش به تازگی باز سازی شده است ، و در آن رستوران و کافه‌های متعددی اضافه شده است.

مرکز خرید The Gate Mall

این مرکز خرید یک بازار لوکس است و اجناس آن هم گران هستند، بیش از 30 برند بزرگ بین المللی با قیمت‌های نسبتا بالا در این مرکز خرید شعبه دارند ، از جمله Matthew Williamson ، Paul Smith و Elie Tahari ، پس این مرکز خرید را یک مرکز خرید گران اما دارای جنس‌های بسیار باکیفیت و اصل بدانید و اگر قصد خرید جنسهای اصلی دارید میتوانید به این مرکز سری بزنید، اما حواستان به جیبتان هم باشد.

بازار Al Aseiry

اگر شما هم علاقه مند به منسوجات و پارچه‌های رنگارنگ هستید این بازار قطعا از جاهایی است که باید به آن سر بزنید، این بازار از 30 مغازه پارچه فروشی تشکیل شده که شما میتوانید هزاران طرح و رنگ پارچه را در آنها ببینید ، همچنین این بازار نمایندگی از برندهای بزرگ پارچه دارد که میتواند قطعا شما را راضی نگه دارد و دست پر از این بازار برگردید.

مرکز خرید Land Mark

درمیان مراکز خرید بالا این مرکز خرید بیشتر به سرگرمیهای بازدید کنندگان توجه کرده و یک مرکز خرید خانواده پسند است، در این مرکز خرید سینما و سیرک وجود دارد همچنین در این مرکز خرید تعداد زیادی از نمایندگی‌های برندهای بزرگ دنیا وجود دارد ، هر نمایندگی از هر برندی که بخواهید دراین مکان میتوانید پیدا کنید، همچنین زیورآلات و مبلمان اینجا نیز معروف است و طرفداران زیادی دارد خصوصا در کشورهای عربی.

بازار Souks

این بازار یکی از  بهترین مراکز خرید دوحه است ، souks بازار مرکزی قدیمی دوحه بود و مرکز خرید سوغاتی و هدیه است، در این بازار انواع فرش، منسوجات، بافتنی، پارچه‌های بافتنی‌ سنتی، قهوه عربی، عتیقه‌جات، بخور، تسبیح، جعبه جواهر تزئین شده، قلیان و هزاران مدل صنایع دستی دیگر به فروش می رسد . در بازار souks مثل بازارهای ایران چانه زنی یک سنت دیرینه است و شما میتوانید با چانه زدن روی اجناس خود تخفیف خوبی بگیرید و جنس را بعضا به نصف قیمت خریداری کنید ، این بازار از ساعت 10 صبح شروع به کار میکند .

مرکز خرید Hayatt Plaza

این مرکز خرید که جزو مراکز خرید متوسط رو به پایین دوحه می باشد در کنار فروشگاه‌های خود دارای رستوران‌ها و کافه‌هایی است که غذاهای محلی را برای بازدید کنندگان سرو میکنند ، همچنین این مرکز خرید یک پارک جنگلی برای کودکان ساخته است که این مرکز خرید را تبدیل به یک مرکز خرید جذاب برای خانواده‌ها خصوصا کودکان کرده است.

 

بازار مرکزی کویت Asmakh

این مرکز خرید با وسعتی حدود 36500 متر مربع، پر است از فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌های کوچک، در این بازار همه چیز میتوانید پیدا کنید ، هر آنچه که بخواهید، همچنین این بازار برای راحتی مشتریان دارای پارکینگ است، و برای تفریح کودکان دارای شهر بازی به نام شهر سرگرمی است که کودکان شما میتوانند حین خرید شما به بازی و سرگرمی بپردازند وشما با خیال راحت تر به خرید بپردازید. همچنین در این بازار نمایندگی‌های زیادی از شرکت‌های اجاره و فروش خانه وجود دارند.

مرکز خرید The Mall

یکی از قدیمتی ترین مراکز خرید از لیست مراکز خرید دوحه the mall است، این مرکز خرید که اولین مرکز خرید قطر هم هست در سال 1998 افتتاح شده و پس از افتتاح تا الان امکانات و سرگرمی‌های زیادی به آن اضافه شده است ، در این مرکزخرید انواع برندهای خارجی شعبه دارند و میتوانید جنسهای اصلی و البته گران را اینجا پیدا کنید و همچنین محصولات این پاساژ از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

مراکز خرید دوحه-قسمت اولReviewed by اول تور on Sep 19Rating: 3.5مراکز خرید دوحه-قسمت اولآشنایی با بهترین جاهای دیدنی و مراکز خرید پایتخت قطر دوحه - مراکز خرید دوحه - راهنمای تور دوحه - تور قطر

آشنایی با بهترین جاهای دیدنی و مراکز خرید پایتخت قطر دوحه – مراکز خرید دوحه-قسمت اول – راهنمای تور دوحه – تور قطر

2 دیدگاه ها

  1. فریبا گفت:

    ممنون میشم اگر هتل های این محل رو هم بذارید

  2. شادی گفت:

    عجب جای لوکسی . از دوبی لوکس تره یعنی؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی