رستوران‍های دوحه

رستوران‍های دوحه

تور قطر رستورانهای دوحه

رستورانهای دوحه

رستوران‍های دوحه

در هر سفری یکی از مهمترین قسمتهای سفر خورد و خوراک است، بخصوص اگر از دوستان اهل شکم باشید! این مساله به قدری مهم است که حتی اگر به بهترین نقطه دنیا نیز سفر کنید اما نتوانید غذاهای خوشمزه پیدا کنید میتواند خاطرات بدی از آن سفر برای شما در ذهنتان ثبت کند.
پس با اول تور همراه باشید تا تعدادی از رستورانهایی که در شهر دوحه پایتخت کشور قطر غذاهای خوب و خوشمزه سرو می‌کنند را به شما عزیزان معرفی کنیم.

رستوران زعفران

رستوران زعفران که چهار سال پیاپی موفق به بردن جایزه بهترین رستوران هندی سال شده است، به‌عنوان یکی از بهترین رستوران ‌های هندی در سراسر قطر به‌حساب می‌آید. این رستوران در سال 2009 و توسط سرآشپزی به نام وینت باتیا که دارای رتبه میشلین در آشپزی است راه ‌اندازی شده است و تلفیقی از غذاهای مختلف منطقه را ارائه می‌کند. محیط داخلی این رستوران با رنگ قرمز پوشانده شده است که به ‌نوعی رنگ ‌هایی که در ادویه‌ها و غذاهای مختلف آن دیده می‌شود را تجلی می‌کند. غذایی که بیش از هر وعده دیگری در این رستوران به شما پیشنهاد می‌کنیم، گوشت دنده بره تنوری با بریانی قورمه ذرت (بریانی نوع خاصی از غذاهای هندی است که با پخت برنج و ادویه‌ جاتی معطر و تند به دست می‌آید) به‌عنوان برنج و رایتای (ترکیبی از ماست و سبزیجات که در کنار برنج‌های هندی مصرف می‌شود) نعنا و انار است. پس از صرف غذا نیز سالن چای‌ خوری این رستوران می‌تواند گزینه‌ها و عطرها و طعم‌های مختلفی از چای را به شما ارائه کند که می‌تواند پس از یک غذای اصلی پر از ادویه و خوش ‌طعم، کام شما را تازه کند.

رستوران روبی وو

شنیدن این‌که یک محله چینی کوچک در هتل رادیسون بلو در دوحه وجود دارد، برای بسیاری غافلگیر کننده است. رستوران روبی غذاهای اصیل چینی عرضه می‌کند که شامل مواردی مانند دامپلینگ‌های بخارپز مرغ و میگو (siew mei) با شکلهای زیبایی که دارند، و مخلوط میگو و بادام‌ هندی سرخ‌ شده سیچوان نیز می ‌شود. این رستوران با نزدیک بودن به بسیاری از مراکز تفریحات شبانه دوحه می‌تواند یک گزینه ایده آل برای توقف پیش از شروع زندگی و تفریحات شبانه در قطر باشد. این رستوران با عرضه کردن غذاهای چینی از مناطق مختلف این کشور بزرگ که همگی با ذائقه بین ‌المللی تطبیق داده شده‌اند و همچنین قیمتی که در دوحه بسیار مناسب است، می‌ تواند یک گزینه عالی در قبال هزینه پرداختی باشد.

رستوران واین

رستوران واین ترکیبی از آرامش میزبانی عربی را با همه ‌چیزهای عالی درباره غذاهای بین ‌المللی ارائه می‌کند. محیط داخلی این رستوران از سنگ مرمر سفید پوشانده شده است و این محیط با نور پنجره‌های منحنی بزرگ و بلند روشن می‌شوند که این امر این رستوران را به محیطی ایده آل برای آرامش گرفتن در غروب تبدیل می‌کند. در این رستوران زیبا از مواد اولیه تازه برای ایجاد یک بوفه غذا با تعداد بسیار زیادی گزینه در منوی آن استفاده می‌شود. منوی کباب‌های روز جمعه این رستوران بسیار مشهور هستند و از بهترین گوشت دنده موجود در شهر برای پخت آن‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر غذای خوب، چشم ‌انداز فراگیر و بزرگی از خلیج ‌فارس از بالکن این رستوران می ‌تواند یک راه عالی برای شروع تعطیلات آخر هفته و یا ساختن یک تصویر رویایی از سفرتان به دوحه باشد.

رستوران‍های دوحهReviewed by تور ارزان on Sep 13Rating: 4.0رستوران‍های دوحهآشنایی با بهترین جاهای دیدنی و رستورانهای خوب در شهر دوحه کشور قطر - رستوران‍های دوحه - راهنمای تور دوحه - تور قطر

آشنایی با بهترین جاهای دیدنی و رستورانهای خوب در شهر دوحه کشور قطر – رستوران‍های دوحه – راهنمای تور دوحه – تور قطر

2 دیدگاه ها

  1. اول تور گفت:

    تور ارزان قطر . با ما همراه باشید .

  2. لیلا شاری گفت:

    توی کشور به این ثروتمندی باید رستوران های لوکس زیادی هم باشد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی