جاذبه‌های گردشگری دوحه

جاذبه‌های گردشگری دوحه

تور قطر جاذبه‌های دوحه دیدنی ها

جاذبه‌های گردشگری دوحه

جاذبه‌های گردشگری دوحه

پایتخت کشور قطر شهر دوحه جایی است که بیشتر سلیقه‌ها را میتواند راضی کند، در این شهر هم جاهای دیدنی تاریخی و قدیمی برای بازدید وجود دارند، و هم بهترین و پیشرفته ترین تفریحات و مراکز خریدی که شاید حتی در مدرن‌ترین شهرهای دیگر دنیا یافت نشوند، همچنین کشور قطر برای تسهیل در امور گردشگری و به منظور جدب بیشترین توریست از سراسر دنیا اقداماتی انجام داده است تا مسافران به راحتی بتوانند از جاهای دیدنی شهرهای قطر بخصوص دوحه دیدن کنند.
با اول تور همراه باشید تا در دوحه گشتی بزنیم.

موزه هنرهای اسلامی

یکی از مکانهای دیدنی دوحه موزه هنرهای اسلامی است ، مجموعه هنرهای اسلامی یک مجموعه باشکوه است که تمام 14 قرن موجودیت اسلام را پوشش میدهد، ساختمان اینجا یکی از زیباترین ساختمان‌ها در دوحه است ، موسسات بین المللی اینجا را یکی از پیشرو ترین موسسات مذهبی دنیا نام گذاری کردند و یکی از افتخارات کشور قطر به حساب می‌آید.

تور لنج آبی

یکی دیگر از تفریحات بسیار محبوب دوحه گردش با لنج آبی است، این تور که از عصر شروع میشود و تا بامداد ادامه دارد، شام نیز بر روی یک کشتی قدیمی عربی سرو می شود بسیار مهیج و بیاد ماندنی خواهد بود. میتوانید از طریق رسپشن هتل محل اقامتتان برای رزرو جا در این لنج اقدام کنید و ساعاتی خوش را در خاطرات سفرتان به دوحه رقم بزنید.

تفرجگاه دوحه

این تفریحگاه که یکی از ممتاز ترین تفریحگاه‌های خاور میانه است، دارای مناظر جذاب و دیدنی است که میتواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند، آب نما، موزه اسلامی بسیار زیبا، و برج‌های بلند و خیره کننده فقط مقداری از امکانات اینجاست، این تفرجگاه روزها برای گردش و سرگرمی و شب‌ها برای قدم زدن و پیاده روی یک انتخاب بسیار مناسب است، و بخصوص در میان بومیان دوحه محبوبیت بسیاری دارد.

محله قدیمی واقف Waqif

برای درک یک زندگی پر جنب و جوش و دیدنی سبک زندگی اصیل بومیان دوحه باید به محله waqif رفت، این محله که یکی از قدیمی ترین محله‌های دوحه است محل زندگی مردم محلی و سنتی تر دوحه است، همچنین این محله دارای بازارهای بسیار زیبا و رنگارنگ با اجناس بسیار متنوع است، ساختمان های این محله از معماری قدیمی اسلامی استفاده کرده‌اند که بسیار زیبا و چشم نواز هستند. این محله برای خرید سوغاتی عالی می باشد ، همچنین چای و قهوه‌های سنتی اینجا بینظیر هستند.

خور آل عدید

حدود 60 کیلومتر جنوب دوحه خور آل عدید قرار گرفته است، همچنین این منطقه (خور) توسط یونسکو به عنوان یک منطقه گردشگری زیبا و طبیعتش به رسمیت شناخته شده، از معدود مکانهایی در جهان است که دریا و کویر در کنار هم قرار دارند ، شما میتوانید این زیبایی‌ها را در خور آل عدید ببینید.

تور گشت درون شهر دوحه

تور درون شهر دوحه یک تور عالی برای کسانی است که میخواهند با دوحه بیشتر آشنا شوند، این تور به سادگی هرچه تمام تر یک گشت کامل در شهر را ارائه میدهد، با این تور شما می توانید با جای جای دوحه به همراه تور لیدرهایی که در مورد جاهای دیدنی برای شما توضیحاتی را ارائه میدهند آشنا شوید، این تور که توسط اتوبوس های 2 طبقه انجام می شود در بازارها هم برای خرید توقف می کند.

باشگاه شتر سواری دوحه

یکی دیگر از مکانهای دیدنی دوحه باشگاه مسابقات شتر سواری آن است، حدود 20 کیلومتری غرب دوحه میتوانید مکان مسابقات شتر سواری را پیدا کنید، این مسابقات که از سال 1970 تا کنون همه ساله برگزار شده است طرفداران بسیاری خصوصا در بین مردم عرب کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد و سالیانه هزاران نفر به تماشای این مسابقات که در طی تابستان برگزار می شود می نشینند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که از مسابقه حیوانات لذت میبرید این مسابقات را حتما از نزدیک ببینید.

جاذبه‌های گردشگری دوحهReviewed by اول تور on Sep 14Rating: 4.5جاذبه‌های گردشگری دوحهآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی پایتخت قطر شهر دوحه - جاذبه‌های گردشگری دوحه - راهنمای تور دوحه - تور قطر

آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی پایتخت قطر شهر دوحه – جاذبه‌های گردشگری دوحه – راهنمای تور دوحه – تور قطر

2 دیدگاه ها

  1. ندا گفت:

    عالـــــــــی من به قطر رفتم و خیلی خوبه

  2. روشا گفت:

    واقعا تور قطر خیلی جاهای دیدنی داره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی