فرانسه

فرانسه

بهترین تور ارزان فرانسه

تور ارزان فرانسه

آشنایی با فرانسه

فرانسه با عنوان رسمی جمهوری فرانسه، بزرگ ترین کشور اروپای غربی است ،  با بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، موناکو، اسپانیا و آندورا همسایه است و از طریق تونل کانال مانش، به بریتانیا راه دارد .
فرانسه با پذیرا یی از 82 ملیون گردشگر خارجی در سال ، در رتبه نخست کشور های توریستی جهان قرار دارد ، واحد پول فرانسه یورو است ، در فرانسه رئیس حکومت رئیس جمهور است که با رای مستقیم مردم انتخاب می شود.  فرانسه یکی از اعضای موسس اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد است. این کشور از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد ، همچنین عضو گروه جی 8  و دارای حق وتو است ، فرانسه یک کشور دارای تسلیحات هسته ای است ، مردم فرانسه 64 درصد کاتولیک ، 28 درصد بی دین و 3 درصد پروتستان هستند.
در فرانسه به دلیل اینکه از فرهنگ ها و کشور های مختلفی دور هم گرد آمده اند مردم با زبانهای مختلفی صحبت میکنند ، اما زبان اصلی و رسمی همان فرانسوی است که بهتر است کمی این زبان را بلد باشید تا در سفر خود دچار مشکل نشوید ، همچنین در این کشور مداهب مختلفی نیز وجود دارند که برای پیروان ادیان مختلف نیز آزادی وجود دارد اما تا جایی که به قانون فرانسه با مشکل مواجه نشوند و دین رسمی فرانسه نیز مسیحیت است که دین اکثریت افراد این کشور می باشد .

آب وهوا

آب و هوای فرانسه، چهارفصل است و ناحیه به ناحیه و حتی شهر به شهر تغییر می کند. در پاریس هیچ وقت هوا خیلی سرد نمی شود و برف هم کم می بارد . فرانسه البته از آن کشورهایی است که هر وقت دست بدهد باید بروید ، اما بهارش را خیلی تعریف می کنند ، به هر حال هر وقت هوا زیادی گرم یا زیادی سرد بشــود ، فرانســوی ها جشــن ها و فســتیوال های مختلفــی راه می اندازنــد تــا بــدی هــوا را جبــران کننــد .

زیبایی فرانسه در تمام شهر های آن قابل لمس است و به این صورت نیست که تمام زیبایی های آن در مرکز کشور و یا در یک یا دو شهر آن جمع شده باشد ، به هرکدام از شهر های فرانسه که سفر کنید جاذبه های بسیاری برای داشتن یک سفر هیجان انگیز و بیاد ماندنی خواهید یافت .

فرانسهReviewed by اول تور on Nov 4Rating: 4.5تور ارزان فرانسهتور ارزان فرانسه - مکان های دیدنی فرانسه - بهترین جاذبه های گردشگری فرانسه - تور فرانسه - تور اروپا

تور ارزان فرانسه – مکان های دیدنی فرانسه – بهترین جاذبه های گردشگری فرانسه – تور فرانسه – تور اروپا

7 دیدگاه ها

  1. نادیا گفت:

    چه اطلاعات خوب و مفیدی ، ممنون

  2. رعنا پاینده گفت:

    چه جالب !!! نمیدونستم آب و هوای فرانسه هم مثل ایران چهار فصله .

  3. اژانس هواپیمایی بادپیما گفت:

    تور ارزان فرانسه با پرواز های مختلف در آژانس بادپیما

  4. اناهیتا . غلامی گفت:

    زیبا بود .

  5. تن ناز گفت:

    برای کسانی که الان میخوان از ایران برن تور فرانسه ، چیزی به اسم تور ارزان فرانسه دیگه با این دلار وجود ندارد

  6. زهرا گفت:

    من عاشق فرانسه هستم 🙂

  7. محمد علی گفت:

    خیلی فرانسه کشور بزرگ و زیباییه من واقعا خیلی دوسش دارم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی