خوراکی های خیابانی محبوب در تایلند(قسمت 3)

خوراکی های خیابانی محبوب در تایلند(قسمت 3)

خوراکی های خیابانی محبوب تایلند

خوراکی های خیابانی محبوب تایلند

خوراکی های خیابانی محبوب تایلند

 

▪میوه:

تایلند سرزمین میوه هاست و فروشگاه‌های آن پر از انبه‌،آناناس،هندوانه،مژکی،ترگیل،پاپایا و میوه گل‌ساعتیست.هر میوه‌ای که میخواهید،نشان دهید،سریعا میوه داخل مخلوط‌کن ریخته می‌شود و چند ثانیه بعد یک بنوشیدنی تازه و لذیذ آماده است.اشخاصی که هراس از میکروب دارند،می‌توانند میوه‌ها را به‌شکل پوست‌کنده و شسته‌شده با آب جوش بخرند.سخت‌ نگیرید،مقداری میکروب برای بدن نیاز است!

▪شیرینی:

اینجا دیگر نگران نباشید می‌توانید با خیال راحت از خوردن لذت ببرید،از سوسک و تندی سوزاننده چیلی خبری نیست.دسرهای تایلندی،بسیار لطیف هستند و طعم بی‌نظیری ‌دارند.بیسکویت میوه‌ای شکلاتی و کیک‌های لیمویی خوشمزه ‌که با شیر نارگیل پخته شده‌اند،فوق العاده هستند.خوراکیهای خیابانی خیلی متنوع دیگری هم در تایلند موجود است،ما در این مقاله تنها گوشه‌ای از این جهان رنگارنگ و پر از طعم و مزه را به شما نشان دادیم. در مقاله‌های آتی شما را با فرهنگ غذایی سرزمین های دیگری از گوشه و کنار دنیا آشنا خواهیم کرد.

 

 

خوراکی های خیابانی محبوب در تایلند(قسمت 3)Reviewed by اول تور on Jan 13Rating: 3.0خوراکی های خیابانی محبوب در تایلندخوراکی های خیابانی محبوب در تایلند به همراه بازدید از جاذبه های گردشگری تایلند در یک تور ارزان.

خوراکی های خیابانی محبوب در تایلند به همراه بازدید از جاذبه های گردشگری تایلند در یک تور ارزان.

1 دیدگاه

  1. آسیه گفت:

    وای چه خوراکی های رنگارنگی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی