شهر آنیانگ چین (قسمت اول)

شهر آنیانگ چین (قسمت اول)

معرفی شهر آنیانگ چین

معرفی شهر آنیانگ چین

معرفی شهر:  

   آنیانگ یا Anyang (در چینی ساده شده: 安阳 و در چینی سنتی: 安陽 و در پینیین: یعنیan.jǎŋ) یک استان در نزدیکی استان هنان، چین است. از سمت شمال شهرستان هنان، و از شرق مرز پویانگ ، از جنوب هم به Hebi و Xinxiang راه دارد، و استان های Shanxi و Hebei به ترتیب به غرب و شمال آن منتهی می‌شود.
جمعیت کل این بر اساس یک سر شماری در سال 2010،  5,172,834 نفر براورد شد که  2،025،811 نفر از آنها در منطقه شهری ساخته شده از 4 بلوک شهری که عمدتا در کنار شهر  متراکم است قرار دارد.
بیش از 7،000 آثار هنری (شامل ابزار سنگی و فسیل های استخوانی حیوانات) در این منطقه کشف شده اند و نشان دهنده آنچه که فرهنگ Xiaonanhai نامیده می شود است.حدود 2000 سال پیش از میلاد، پادشاهان افسانه ای، Zhuanxu و امپراتور کو، پایتخت های خود را در منطقه آنیانگ پادشاهی خود را به تصویب رساندند. حاکمیت های آنها امروز در روستای Sanyang در جنوب شهرستان نیهوان واقع شده است.

   تاریخچه:

   در آغاز قرن چهاردهم پیش از میلاد پادشاه Pangeng از سلسله شانگ، پایتخت خود را در 2 کیلومتری (1.2 مایل) شمال این شهر مدرن در کنار رودخانه هوآن تاسیس کرد. شهر یین، اولین سرمایه پایدار در تاریخ چینی بود و از آن زمان در سلسله ای که آن را تاسیس کرد نیز به عنوان سلسله یین شناخته می شود. این شهر به 12 پادشاه را در 8 نسل از جمله وو دینگ خدمت کرد، که در این سلسله ها به حد اعلاء قدرت خود رسید.پس از استقرار جمهوری چین در سال 1912، Anyang نام خود را پس از یک روند تغییر نام داده شد. در اوت 1949، خط مرزی  Aniangاز هنان جدا شد و همراه با پویانگ و Xinxiang به دولت کوتاه مدت کمونیست حاکم در منطقه به صورت آزمایشی به Pingyuan فرستاده شد. در نهایت همه این سه ناحیه در نوامبر 1953، با انحلال Pingyuan، به سرزمین هنان بازگشتند.

جغرافیا و آب و هوا:

   کل Anjang دارای یک منطقه اداری به وسعت 7،413 کیلومتر مربع (2،862 کیلومتر مربع) است که ارتفاع آن در این منطقه افزایش می یابد و از شرق به غرب افزایش می یابد. این شهر واقع در مرز بین استپ و دشت شمال چین قرار دارد و به همین ترتیب دارای آب و هوای چهار فصل بهار است که به عنوان آب و هوای نیمه خشک طبقه بندی شده است. در آنیانگ زمستان ها سرد و بسیار خشک هستند و تابستان ها گرم و مرطوب هستند، دما در ماه جولای به طور متوسط ​​27.0 درجه سانتی گراد (80.6 درجه فارنهایت) است. اکثریت بارندگی سالانه 557 میلیمتر (21.9 در) تنها در ماه جولای و اوت است و دمای متوسط ​​سالانه آن 14.11 درجه سانتی گراد (57.4 درجه فارنهایت) است. ماه‌ های آوریل تا ژوئن از آفتابی ترین دوره ها است.

 

شهر آنیانگ چین (قسمت اول)Reviewed by اول تور on Dec 4Rating: 3.0شهر آنیانگ چین معرفی شهر آنیانگ چین یکی از استان های نزدیک استان هنان

بهترین جاهای دیدنی چین -شهر آنیانگ چین- تور ارزان چین – راهنمای تور چین – جاذبه های گردشگری چین

2 دیدگاه ها

  1. yasaman گفت:

    شهر آنیانگ از دیدنی های چین هست اما خیلی مشهو نیست مرسی از مطالبتون

  2. nilgun گفت:

    میشه لطفا از هتل های این شهر هم بامون بذارید ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی