سن مارینو

سن مارینو

تور ارزان سن مارینو

تور سن مارینو

آشنایی با سن مارینو

جمهوری سان مارینو کشوری است در جنوب اروپا که در شبه‌جزیره ایتالیا و در بخش شرقی کوه‌های آپنین واقع شده است. پایتخت آن شهر سان مارینو است. واحد پول سن مارینو یورو است .

شهرت سان مارینو به قانون اساسی این کشور است. قانون اساسی سان مارینو که در سال 1600 میلادی تدوین شده، قدیمی‌ترین قانون اساسی ملی در جهان است و هنوز اجرا می‌شود. این کشور اولین کشور با حکومت جمهوری در جهان می باشد .

قلعه‌ها و کلیساهای قدیمی، موزه‌ها و کتابخانه‌ها، مجموعه‌های هنری، باغ‌های گیاه‌شناسی و مراکز خرید بزرگ، این کشور را به یکی از کشور‌های محبوب گردشگران تبدیل کرده‌است. با وجود مساحت کم ، هزاران گردشگر برای دیدن سن مارینو به این منطقه هجوم می‌آورند.

آب و هوا

سان مارینو سومین کشور کوچک اروپاست. (پس از واتیکان و موناکو.) این کشور کاملاً در درون ایتالیا قرار گرفته، و در میان دو استان امیلیا رومانیا و مارکه محصور شده است. کوه تیتانو با بلندای 749 متر، بلندترین مکان این کشور است. سان مارینو آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های گرم و زمستان‌های معتدل دارد.

اگرچه سن‌ مارینو عضو اتحادیه اروپا نیست، ولی با هماهنگی با شورای اتحادیه اروپا، مجاز به استفاده از یورو به عنوان پول خود است . مردم سان مارینو از نژاد ایتالیایی هستند. کشور سان مارینو 30500 نفر جمعیت دارد که در حدود هزار نفر از آنان خارجی و بیشتر شهروند کشور ایتالیا هستند . زبان ایتالیایی زبان رسمی سان مارینو است . بیشتر مردم سان مارینو پیرو آیین کاتولیک رم هستند . اسم این کشور برگرفته از افسانه‌ی تشکیل این جمهوری توسط سنت مارینوس در سال 301 بعد از میلاد است. 

در این کشور می‌توانید از کلیساهای متعدد آن  بازدید کنید یکی از آنها کلیسای سن مارینو و دیگری  کلیسای Cappusin Friars  هستند . از جنگل‌های معطر کاج، مزرعه‌ها و آبراه‌های این منطقه که برای سوارکاری، ماهیگیری و پیاده‌روی مناسب هستند،  دیدن کنید. و همچنین چند قلعه تاریخی نیز در سن مارینو برای بازدید عموم  وجود دارند . آشپزی ایتالیایی در این کشور رواج دارد. رستوران‌های زیادی نیز وجود دارند که غذای محلی سرو می کنند. غذاهایی مانند: تورتلینی، تالیاتله، لازانیا، راویولی و کانلونی .

سن مارینوReviewed by اول تور on Jun 24Rating: 4.5تور ارزان سن مارینوتور ارزان - مناطق دیدنی سن مارینو - آشنایی با جاذبه های سن مارینو

1 دیدگاه

  1. ن.ی گفت:

    این عکسی که از سن مارینو گذاشتید سبیه به فیلماس . خیلی زیبا بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی