سنگاپور

سنگاپور

تور ارزان سنگاپور

تور سنگاپور

آشنایی با سنگاپور

جمهوری سنگاپور کشوری در جنوب شرقی آسیا است و پایتخت آن نیز سنگاپور است ،این کشور در جنوب شبه جزیره مالایا قرار دارد و کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا محسوب می شود .

معنی لغوی سنگاپور شهر شیر است و به همین دلیل سنگاپور را به نام شهر شیر نیز میشناسند ، سنگاپور در شمال خط استوا قرار دارد. کشوری ثروتمند و مدرن است. مالزی و اندونزی تنها همسایه های سنگاپورند. پیش از حضور کشورهای اروپایی در منطقه، منطقه ای که امروزه به عنوان سنگاپور شناخته می شود فقط منطقه ماهیگیری مالایی در ریزشگاه رودخانه سنگاپور بود .

سنگاپور کشوری است که از تعدادی جزیره تشکیل شده است و یکی از مراکز بزرگ تجاری داد و ستد کالا در دنیا محسوب می شود و همچنین یکی از 3 کشور - شهر مستقلی است که در حال حاضر وجود دارند .

زبان رسمی

در سنگاپور چهار زبان انگلیسی، مالایی، چینی و تامیل به عنوان زبان های رسمی شناخته می شوند. اما درمجموع ساکنان این کشور با نزدیک به بیست زبان مختلف تکلم می کنند که این امر نشان دهنده تنوع گسترده زبانی و فرهنگی در سنگاپور می باشد. بسیاری از تابلوها و علائم در سنگاپور به چهار زبان رسمی نوشته شده اند .

مذهب در سنگاپور

سنگاپور یک کشور چند مذهبی است ، طبق آماری که در سال 2010 در مورد گرایش های مذهبی ساکنان سنگاپور گرفته شد ، 44/2% افراد پیرو مذاهب بودائی و تائو هستند ، 18/3% مسیحی ، 14/7% مسلمان ، 5/1% هندو و 0/7% پیرو اذیان دیگری هستند ، و 17% از ساکنان نیز پیرو هیچ مذهبی نیستند .

آب و هوا

سنگاپور به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی مدار استوا آب و هوایی گرم ومرطوب دارد و زمینهای این کشور نیز به همین دلیل بسیار حاصلخیز هستند ، درجه هوای روزها بین 22 تا 35 درجه سانتیگراد در تغییر است ، اکثرا صبح ها شبنم صبحگاهی همه جا را فرا می گیرد و هر چه به سمت ظهر پیش می رود، درصد رطوبت هوا کمتر می شود. در اردیبهشت ماه معمولا بادهای شدید می وزد . گرم ترین ماه های سال، خرداد و تیر است و در مهر و آبان، هوا مرطوب تر است.

سنگاپور یک سونای بزرگ در تمام طول سال است. آذر تا دی بارانی ترین ماه های سال هستند، اما ماه های دیگر نیز چندان خشک نیستند ، ممکن است در بعد از ظهر ها شاهد رعد و برق نیز باشید. عاقلانه است که همیشه یك چتر همراه خود داشته باشید، هم برای محافظــت از نور خورشید و هم برای جلوگیری از خیس شدن در مواقع بارانی. از فروردین تا شهریور کمبود یك نسیم فرح بخش خیلی احساس می شود. همچنین ممکن است در این دوره زمانی با مه غلیظ ناشی از دود آتش سوزی ها در جنگل های سوماترا مواجه شوید، اگرچه به سرعت ناپدید می شوند .

پرواز های سنگاپور

هواپیما بهترین راه ورود به سنگاپور می باشد. علیرغم خط هوایی سنگاپور و سیلک ایر، نماینده منطقه ای آن، خطوط هوایی ارزان قیمتی نظیر تایگر ایرویز، جت استار آسیا و اسکوت در سنگاپور پرواز های منظمی دارند. علاوه بر خطوط هوایی محلی، تمامی خطوط هوایی آسیا بــه سنگاپور پرواز دارند. یکی از این خطوط هوایی Air Asia می باشد که پروازهایی با قیمتهای پایین و  تخفیف بالا ارائه می دهد .

سنگاپورReviewed by اول تور on Aug 12Rating: 4.5تور ارزان سنگاپورتور ارزان - مناطق دیدنی سنگاپور - بهترین جاذبه های گردشگری توریستی سنگاپور

1 دیدگاه

  1. شقایق خانم گفت:

    زیبا بود مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی