ویزای توریستی روسیه

ویزای توریستی روسیه

تور روسیه اخذ ویزا

ویزای توریستی روسیه

ویزای توریستی روسیه

برای سفر توریستی به کشور روسیه، باید جهت اخذ ویزای توریستی این کشور اقدامات زیر را نجام دهید، اول تور شما عزیزان را با مراحل اخذ ویزا و مدارک مورد نیاز ویزای توریستی روسیه آشنا میکند.

مدت اعتبار ویزای توریستی روسیه بر اساس مدت رزرو هتل و مطابق تاریخ پرواز تعیین می‌شود، بنابراین موقع خرید بلیط و رزرو هتل باید دقت کنید، چون تغییر اعتبار ویزا امکان‌پذیر نیست. برای درخواست ویزای توریستی روسیه، حضور متقاضی الزامی نیست و وقتی برای مصاحبه تعیین نمی‌شود.

اولین مرحله برای درخواست ویزای روسیه، تکمیل فرم درخواست ویزای روسیه است. فرم را می‌توان از بخش کنسولی سفارت روسیه در تهران تهیه کرد و به همراه مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا ارائه داد. فرم درخواست ویزای روسیه باید در دو نسخه و برای هر کدام از مسافران به‌طور جداگانه تکمیل شود.

مدارک لازم برای ویزای توریستی روسیه

  • گذرنامه
    اعتبار پاسپورت باید حداقل شش ماه بیشتر از تاریخ سفر باشد.
    کپی را از صفحات یک تا پنج و همین‌طور صفحاتی که در آن‌ها مهر ویزا خورده، تهیه کنید.
    گذرنامه جداگانه برای تمامی مسافران (حتی کودکان و نوزادان) الزامی است و اخذ ویزا به‌صورت مستقل، برای هر فرد انجام می‌شود.
    گذرنامه کلیه مسافران بالای 16 سال، باید دارای امضاء باشد.
  • دو عدد عکس 3 در 4
    توجه: عکس‌ها باید در اندازه 3 در 4 ، زمینه سفید و جدید باشند. نحوه قرار گرفتن بدن باید به نحوی باشد که سر و شانه ها در یک راستا ، کاملا رو به دوربین و بدون کوچکترین چرخش باشد.عکس‌هایی که به دلیل قیچی شدن کوچک شده باشند یا اسکن شده باشند، مورد تایید سفارت روسیه نیست.
    برای هر کدام از همراهان در گذرنامه نیز باید یک قطعه عکس، ضمیمه‌ مدارک باشد.
  • بلیط رفت و برگشت قطعی شده‌ی پرواز به روسیه
  • رزرواسیون قطعی هتل در روسیه برای کل مدت اقامت
  • چک ضمانت بازگشت؛ به مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای هر شخص

ویزای کشور روسیه به دو صورت عادی و فوری صادر می‌گردد. قیمت صدور ویزای روسیه به‌صورت عادی 400 هزار تومان است و صدور آن یک هفته طول می‌کشد. اما قیمت ویزای فوری روسیه 600 هزار تومان است و بیش از سه روز طول نمی‌کشد. توجه داشته باشید که سفارت روسیه در تهران، روزهای یکشنبه و چهارشنبه تعطیل است.

ویزای توریستی روسیهReviewed by اول تور on Sep 11Rating: 3.5ویزای توریستی روسیهآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی روسیه - راهنمای سفر به روسیه - ویزای توریستی روسیه

1 دیدگاه

  1. تهمینه گفت:

    ؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی