جشنواره‌های مسکو

جشنواره‌های مسکو

تور روسیه جشنواره مسکو

جشنواره‌های مسکو

جشنواره‌های مسکو

روسیه کشوری‌ست سراسر زیبایی و شگفتی، جدا از یبایی‌هایش در مسکو که پایتخت این کشور است و مهمترین رویدادها در این شهر رخ می‌دهند، در تاریخ‌های بخصوصی جشنواره‌ها و مراسم مختلفی اجرا میشوند که دیدنی هستند و اگر تاریخ سفر شما به مسکو با یکی از این جشنواره‌ها مطابق باشد، میتوانید از شرکت در این جشنواره‌ها لذت ببرید و سفر شیرین‌تری داشته باشید.
با اول تور همراه باشید تا جشنواره‌های مسکو را به شما معرفی کنیم.

جشنواره‌های ژانویه و دسامبر

این جشنواره را، از اواسط دسامبر تا اوایل ژانویه، در تالارهای اصلی تئاتر و موزه‌های شهر برگزار می کنند و می‌توانید برنامه‌های نمایشی و موسیقیایی بهترین هنرمندان روس و غیرروس را در آن ببینید.

جشنواره‌های زمستانه

این جشنواره را در اوایل ژانویه برگزار می‌کنند و مردم در اطراف موزه‌ی پوشکین و میدان سرخ جمع می‌شوند و مجسمه‌های یخی می‌سازند، شاید تصاویر زیبای این جشنواره را در خیلی از شبکه‌های اجتماعی و جاهای دیگری دیده باشید.

جشنواره‌های مارس و آوریل

جشنواره ی نقاب طلایی، جشنواره ای دو هفته‌ای با برنامه‌های برجسته‌ی درام، اپرا و موسیقی روس که حال و هوای ویژه‌ای به مسکوی سرد می دهند.

جشنواره انجمن مسکو

یک جشنواره‌ی موسیقی معاصر که هر سال در کنسرواتوار مسکو برگزارش می کنند و برای موسیقی دوستان و هنرمندان بسیار جذاب است، زیرا برخی از برجسته ترین اساتید موسیقی روس و همچنین هنرمندان مهمان از سایر کشورها در این جشنواره شرکت می‌کنند.

جشنواره ماه جون

جشنواره اینترفست که همان جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو است.

جشنواره ماه سپتامبر

جشنواره روز شهر، اهالی مسکو هر سال در اولین آخر هفته‌ی سپتامبر سالگرد تولد شهرشان را جشن می‌گیرند و برنامه‌های متنوعی مثل رژه، موسیقی زنده در میدان سرخ و آتش بازی برگزار می کنند و غذاهای خوشمزه می‌خورند، اگر در این تاریخ در مسکو باشید از مسافران خوش اقبال روسیه به حساب خواهیدآمد، زیرا این جشن یکی از مهیج‌ترین جشنها در مسکو است.

جشنواره‌های مسکوReviewed by اول تور on Oct 31Rating: 4.5جشنواره‌های مسکوآشنایی با بهترین جشنواره‌ها و مراسم سنتی روسیه شهر مسکو - جاذبه های گردشگری توریستی فرهنگی مسکو - راهنمای سفر به مسکو - جشنواره‌های مسکو

آشنایی با بهترین جشنواره‌ها و مراسم سنتی روسیه شهر مسکو – جاذبه های گردشگری توریستی فرهنگی مسکو – راهنمای تور مسکو – جشنواره‌های مسکو – تور روسیه

1 دیدگاه

  1. نیاز.نبوی گفت:

    سلام . من در یکی از این جشنواره های مسکو شرکت کرده ام و خیلیی خلیییییییی هیجان انگیز و خوبه واقعا خوش میگذره حتما برید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی