غذا در مسکو

غذا در مسکو

تور روسیه غذاهای مسکو

غذا در مسکو

غذا در مسکو

بدون شک سفر به روسیه و بخصوص شهر مسکو از بیادماندنی ترین سفرهای شما خواهد بود، اول تور قصد دارد تا شما را در این سفر تکرار نشدنی‌تان همراهی کند و در این مطلب به معرفی رستورانهای خوب و پیدا کردن غذاهای مناسب میپردازیم، زیرا در هر سفری یکی از مهمترین دغدغه‌ها پیدا کردن رستوران خوب در آن شهر و دانستن اینکه چه غذایی بهتر است می‌باشد.
با ما همراه باشید تا در مسکو این دغدغه را نداشته باشید.

در مسکو می‌توانید مناسب با بودجه‌ای که دارید در رستورانهای متنوع شهر غذاهای مناسب و خوبی را پیدا کنید، هزینه غذاها در رستورانها بین 30 تا 200 دلار میتواند متغیر باشد، و حتی در غذاخوری‌های استولووایا میتوانید یک وعده غذای سبک سرپایی را با هزینه 3 دلار تهیه کنید، شعبه‌های این رستورانهای زنجیره‌ای معمولا در نزدیکی ایستگاه‌های مترو و مکانهای دیدنی معروف مسکو قرار دارد.
بعضی رستوران‌های غیر زنجیره‌ای مسکو غذاهای دو سبک آشپزی (مثلا اروپایی و قفقازی) را سرو می‌کنند، اما کیفیت غذای این رستوران‌ها اغلب چنگی به دل نمی‌زند و بهتر است دنبال رستورانی بگردید که در آشپزی یک منطقه حرفه ای است.

رستوران‌های پیشنهادی در مسکو

تعدادی از رستورانهایی را که شناخته شده تر هستند به شما عزیزان معرفی میکنیم تا در انتخاب راحت‌تر باشید، و البته ممکن است رستورانهای جدیدی هم افتتاح شده باشند که کیفیت خوبی داشته باشند و بهتر است در صورت علاقه به امتحان رستورانهای جدیدتر از راهنماهای تور و یا متصدیان هتل محل اقامتتان کمک بگیرید.

کافه پوشکین

کافه پوشکین آمیزه‌ای هیجان انگیز از آشپزی فرانسوی و روسی را در فضایی دوست داشتنی و قرن نوزدهمی سرو می‌کند و یک کتاب‌خانه‌ی عالی هم دارد. (سبک آشپزی: روسی)

کافه مارگاریتا

این رستوران روسی با دیوارهایی پوشیده از قفسه‌های کتاب، محبوب جوانان تحصیل کرده‌ی مسکو است و گاهی هم شب‌ها برنامه‌های موسیقی زنده دارد. (سبک آشپزی: روسی)

میتینگ پلیس

یک کلاب رستوران عالی برای ملاقات و لذت بردن از غذاهای روسی که مشتری‌های ثابت زیادی دارد، پلمنی‌های متنوع این رستوران بسیار پر طرفدار هستند، اما بیشتر مشتری‌ها عاشق فضای راحت کافه و اینترنت وای‌فای رایگان آن می‌شوند. (سبک آشپزی: روسی)

شینوک

فضای شینوک یادآور حال و هوای مزرعه‌ها ی دهقانی اوکراین است. این جا بابهترین وارنیکی‌ها (نوع اوکراینی پلمنی) از مهمانانش پذیرایی می‍کند و محیطی شاد و دلنشین دارد. (سبک آشپزی: اوکراینی)

اسکاندیناویا

اگر از غذاهای روسی خسته شدید، بد نیست سری به این رستوران بزنید که با غذاهای اسکاندیناوی از شما پذیرایی می‌کند. علاوه بر منوی مفصل غذاهای اروپایی، این جا می‌توانید از انواع سالادها و ساندویچ‌ها هم لذت ببرید. (سبک آشپزی: اروپایی)

دیوسکوریا

این رستوران به خاطر خاچاپوری‌هایش معروف است، خاچاپوری نوعی نان پنیری مخصوص گرجستان است که بسیار خوشمزه است، و همچنین این رستوران با توجه به سبک غذاهایش قیمت‌هایی عالی هم دارد. ( سبک آشپزی: گرجستانی)

سیمپل پلژرز

سرآشپز این رستوران آمریکایی است، اما در منوی آن غذاهایی از ایتالیا، اسپانیا و آمریکای جنوبی را هم پیدا می‌کنید. این جا فضایی راحت و ساده دارد و می‌توانید از تازگی مواد غذایی آن هم مطمئن باشید، و مطمئن باشید آشپزهای این رستوران در سبک‌های آشپزی ارائه شده حرفه‌ای هستند. (سبک آشپزی: آمریکایی، ایتالیایی، اسپانیایی)

پانچوویا

این جا مشهورترین رستوران مکزیکی مسکو است و برای صبحانه هم عالی‌ترین بوریتوهای روسیه را سرو می‌کند. (سبک آشپزی: مکزیکی)


مهاراجه

قدیمی‌ترین رستوران هندی مسکو که تندترین غذاهای روسیه را در آن پیدا می‌کنید. اگر نخواهید گوشت بخورید، این جا انواع غذاهای خوشمزه‌ی گیاهی را هم پیدا می‌کنید. (سبک آشپزی: هندی)

غذا در مسکوReviewed by تور ارزان on Sep 30Rating: 4.0غذا در مسکوآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی شهر مسکو روسیه - راهنمای سفر به مسکو روسیه

3 دیدگاه ها

  1. شیلان گفت:

    چقدر غذاهاشون هیجان انگیزه. اصلا فکرشو نمیکردم اینقدر منوهای قوی داشته باشن.آخه با شنیدن اسم مسکو همه یاد سرما و زمستون میفتیم کسی غذا به ذهنش نمیرسه به نظرم.

  2. حمید گفت:

    من چندین بار به مسکو سفر کردم واقعا توصیه می کنم کافه مارگاریتا رو برید و از نزدیک ببینید هم با افراد جوان و جدید آشنا میشد و هم از فضایی صمیمی و شیک استفاده می کنید.

  3. farana.j گفت:

    so delicious

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی