شهر ولادیمیر روسیه

شهر ولادیمیر روسیه

تور روسیه شهر ولادیمیر

شهر ولادیمیر روسیه

شهر ولادیمیر روسیه

یکی از شهرهای کشور روسیه که قدمت بسیار زیادی دارد و میتواند مقصد سفر خوبی برای یک مسافرت متفاوت باشد، شهر ولادیمیر روسیه است، با ما در اول تور همراه باشید تا ولادیمیر را بیشتر بشناسیم.

شهر ولادیمیر نزدیک به دو قرن پیش از مسکو پایتخت روسیه بوده است، و در سال 1108 میلادی ساخته شده است، یعنی قدمتش به قرون 11 و 12 برمی‌گردد، بخشی از شهر باستانی گلدن رینگ را تشکیل می‌دهد و جاهای دیدنی بسیار زیبایی دارد، البته برای گشت و گذار و دیدن جاذبه‌های ولادیمیر یک روز کامل کفایت می‌کند.
از معروف‌ترین جاذبه‌های شهر ولادیمیر گلدن گیت و کلیسای سنت دیمیتری هستند که از اهمیت تاریخی و مذهبی برخوردارند، و همچنین کلیسای اسومپشن که در سال 1185 در آتش سوزی آسیب بسیاری دید، اما پس از بازسازی نمای زیبایی دارد و در میدان کلیساها قرار گرفته، از دیگر جاهای دیدنی معروف شهر ولادیمیر هستند.

پیشنهاد میکنیم در سفر به روسیه یک روز را هم برای بازدید از این شهر تاریخی و مهم روسیه زمان بگذارید تا با تاریخ روسیه از نزدیک آشنا شوید.

شهر ولادیمیر روسیهReviewed by تور ارزان on Oct 25Rating: 4.0شهر ولادیمیر روسیهآشنایی با یهترین جاذبه های گردشگری توریستی روسیه - شهر های دیدنی روسیه - شهر ولادیمیر روسیه

1 دیدگاه

  1. ستاره سهیل گفت:

    ممنون زیبا بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی