شهر سوچی روسیه

شهر سوچی روسیه

تور روسیه سوچی

شهر سوچی روسیه

شهر سوچی روسیه

یکی از زیبا‌ترین شهرهای روسیه، شهر ساحلی سوچی است که جاذبه‌های گردشگری فراوانی برای مسافران در خود جای داده، تیم سفر دوست اول تور با هدف معرفی بهترین مقاصد توریستی گردشگری در این مقاله شما عزیزان را با یکی از زیباترین و پر طرفدارترین مقاصد سفر که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته آشنا خواهد کرد.

شهر سوچی در شمال شرقی دریای سیاه و در دامنه کوه‌های زیبای قفقاز قرار گرفته، اگر عاشق طبیعت هستید و دوست دارید در شهری زیبا، طبیعت را از نزدیک لمس کنید به سوچی روسیه سفر کنید، این شهر با آب و هوای کوهستانی، آفتاب دل انگیز و طبیعت بکر خود برای شما تفریحات و لحظات شادی را به ارمغان می‌آورد.
سوچی به دلیل آفتاب، آب و هوای کوهستانی و گیاهان کم نظیر، خواص درمانی چشمه‌های آب معدنی و خاک شفا بخش خود تفریحگاه فوق العاده ای برای بهبود سلامتی به شمار می رود. طبیعت درمانگر سوچی هرساله به بهبود بیش از سه میلیون نفر کمک می کند.

سوچی دارای 4 منطقه اصلی است:

لازاروسکو : بزرگترین منطقه سوچی است و طولانی ترین ساحل را دارد.

سوچی مرکزی : قسمت اصلی سوچی و پر بازدیدترین و پر جمعیت ترین منطقه سوچی است.

منطقه خستا : در قسمت جنوب شرقی خستا قرار دارد.

منطقه ادلر:  اکثر راه های ارتباطی مثل فرودگاه و پایانه قطار و…در این منطقه است.

این روزها، برای طرفداران ورزش‌های زمستانی بهترین شرایط در منطقه ی کراسنایا پولیانای سوچی ایجاد شده است. در اینجا شما این فرصت استثنایی را خواهید یافت تا در یک روز هم در ساحل حمام آفتاب بگیرید و هم در منطقه ی کوهستانی کراسنایا پولیانا اسکی کنید. از ساحل تا کراسنایا پولیانا تنها یک ساعت و نیم با اتومبیل راه است. خوب است بدانید پیست‌های اسکی سوچی قابل رقابت با بهترین پیست‌های اروپایی هستند.

تاریخچه سوچی

در قرون وسطی قبایل آدیغه در سوچی زندگی می کردند، سال‌ها بعد امپراطوری عثمانی ادعا کرد که سواحل دریای سیاه متعلق به اوست اما مدتی بعد در جنگی که بین روسیه و ترکیه رخ داد تمام سواحل دریای سیاه به روسیه تعلق پیدا کرد . از اوایل قرن بیستم سوچی به عنوان تفریحگاهی خوش آب و هوا معروف شد، پس از اینکه شوروی تجزیه شد این شهر به محل اقامتگاه تابستانی رئیس جمهور روسیه تبدیل شد، سوچی آنقدر خوش آب و هوا و زیباست که افراد معروف زیادی مانند جورج بوش به آن سفر کرده اند.

آب و هوای سوچی

سوچی بخشی از منطقه‌ی کوچکی از روسیه است که در حوزه‌ی آب و هوای نیمه گرمسیری قرار می‌گیرد. بر خلاف آب و هوای مدیترانه‌ای، رطوبت هوای سوچی بسیار زیاد است، بنابراین باید خودتان را برای آب و هوایی مرطوب آماده کنید.
در سوچی تعداد روزهای آفتابی سال نزدیک 300 روز است که همین خصوصیت این شهر را برای گردشگران بسیار جذاب تر کرده است، تابستان‌های سوچی برای شنا کردن حرف ندارند و معمولا از اواسط ماه می تا آخر اکتبر طول می‌کشند، و ماه جون نیز شلوغ‍ترین ماه سال در سوچی است وهمه جا مملو از توریستهای سراسر جهان، در سپتامبر و اکتبر، شهر گردشگران کمتری دارد که البته یکی از دلایلش هم باز شدن مدرسه هاست. این دو ماه، درست وقتی که آب دریای سیاه هنوز گرم است، هوا داغ نیست و خیابان‌ها پر از هیاهوی توریست‌ها نیستند، و احتمالا بهترین زمان برای سفر به سوچی هستند.

جاهای دیدنی سوچی :

دریای سیاه سوچی - مراکز تفریحی و سلامت سوچی - چشمه ی آب معدنی ماتسستا سوچی - آخون بزرگ سوچی - بیشه ی چوب شمشکی و سرخدار سوچی - چایخانه ی معروف سوچی - پارک آبی دلفین ها در منطقه ی آدلر سوچی - پارک ریوییرا سوچی - پارک دلفین ریوییرا سوچی - پارک دندراری سوچی - تفریحگاه ساحلی سوچی - تئاتر زمستانه ی سوچی - پارک اقیانوسی سوچی (دیسکاوری ورلد) - مجموعه آبشارهای سوچی - پارک ملی سوچی - اسکای پارک سوچی.

شهر سوچی روسیهReviewed by نویسنده تور on Sep 3Rating: 4.0شهر سوچی روسیهآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی روسیه - شهر سوچی روسیه - راهنمای سفر به روسیه

1 دیدگاه

  1. ثریا تفرشی گفت:

    شهر سوچی روسیه خیلی زیباس واقعا . من جوون بودم رفتم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی