رفتینگ تهران

رفتینگ تهران

رفتینگ دریاچه خلیج فارس-رفتینگ هراز-رفتینگ چالوس-رفتینگ فشافویه

رفتینگ تهران-رفتینگ هراز-رفتینگ چالوس

رفتینگ در تهران :

شاید یکی از مشکلات و بهانه‌های مردم پایتخت برای ورزش رفتینگ و قایق‌رانی و ورزش‌ها و تفریحات آبی، کمبود چنین مکان‌هایی و یا دوری راه و اجبار و سختی سفر به شهرهای دیگر بوده باشد. ولی در تهران و حومه ی تهران هم، مکان‌هایی برای این منظور تعبیه و ایمن‌سازی شده‌اند که شاید کمتر کسی از آن اطلاع داشته باشد. در ادامه به معرفی این مکان‌ها خواهیم پرداخت:

*رفتینگ رودخانه کرج :

 از کوه‌های جنوبی البرز سرچشمه می‌گیرد. تقریبا مسیر ناهمواری دارد با درجه امواج 2 تا 4 و برای رفتینگ و کایاک سواری حرفه‌ای  مناسب است.

* رفتینگ رودخانه هراز :

قسمت‌هایی از این رودخانه مناسب برای مبتدی‌ها و تمام افرادی که قصد قایق‌سواری دارند می‌باشد و از درجه امواج 2 تا 3 برخوردار است (حدودا تا گزنک). ولی در جاهایی که شیب و امواج زیاد و بستر رودخانه ناهموار است، فقط افرادی که حرفه‌ای هستند می‌توانند به ورزش رفتینگ و ماجراجویی بپردازند که در این نواحی درجه امواج به 4 می‌رسد.

* رفتینگ دریاچه مصنوعی فشافویه :

در منطقه حسن آباد شهرری واقع شده و امکانات زیادی برای ورزش‌های آبی داراست. روزانه علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی و قایقرانی خود را به این منطقه می‌رسانند و با قایق‌هایی مثل کایاک، قایق‌های شاتل و دونات و بنانا به تفریح و تمرین در این دریاچه مصنوعی می‌پردازند. این مجموعه تفریحی ورزشی همچنین دارای پیست اتومبیلرانی، سوارکاری و پینت بال هم می‌باشد.

*رفتینگ دریاچه خلیج فارس:

این دریاچه در منطقه 22 واقع شده و در حال حاضر بزرگ ترین دریاچه مصنوعی ایران می باشد. بدلیل همجواری با پارک جنگلی چیتگر از آب و هوای خوبی برخوردار است و از اتوبان همت غرب- اتوبان شهید خرازی- خروجی دریاچه امکان دسترسی دارد. دارای دو اسکله قایقرانی در قسمت جنوب غربی و قسمت شمالی دریاچه و امکان قایقرانی پارویی و پدالی و قایق‌های موتوری دو و چهار نفره می‌باشد و همچنین ساحل سنگی برای قدم زدن.

*رفتینگ دهکده آبی پارس:

در حال حاضر بزرگترین پارک آبی در خاورمیانه است. از تمامی امکانات پارک های آبی برخوردار است و استانداردهای بین المللی را داراست. ظرفیت پذیرش روزانه حداقل دوهزار نفر را بصورت همزمان داراست و در اتوبان تهران-کرج محدوده ایستگاه مترو گرمدره واقع شده است.

رفتینگ تهرانReviewed by رفتینگ on Nov 24Rating: 4.0رفتینگ تهراندر تهران هم میتوانیم از تفریح رفتینگ استفاده کنیم. در این مقاله لیست رفتینگ در تهران را برای شما آورده ایم.

لیست رفتینگ در تهران:رفتینگ دریاچه خلیج فارس-رفتینگ دهکده آبی پارس-رفتینگ هراز-رفتینگ چالوس-رفتینگ فشافویه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی