راهنمای سفر فصلی به دریاچه لاک پشت تلفیس

راهنمای سفر فصلی به دریاچه لاک پشت تلفیس

تور ارزان راهنمای سفر فصلی به دریاچه لاک پشت تلفیس

راهنمای سفر فصلی به دریاچه لاک پشت تلفیس

راهنمای سفر فصلی به دریاچه لاک پشت تلفیس

این دریاچه در حومه شهر تفلیس واقع شده است، ولی خیلی از شهر دور نیست که خیلی راحت می توانید به آن برسید. به همین علت اگر به این دریاچه سفر کنید آب و هوای متفاوت از شهر نخواهید دید و کاملا مشابه شهر تفلیس است آب و هوایش. شهر تفلیس در نیم‌کره شمالی و در بین دریای سیاه و کوه های قفقاز واقع شده است. اقلیمی نیمه گرمسیری و مرطوب دارد و بنابراین، فصل تابستان این شهر بسیار گرم و مرطوب است و بالعکس در فصول سرد سال بسیار سرد خواهد بود. در کشور گرجستان و شهر تفلیس طبق اقلیمی که دارد طبیعتا بارندگی زیاد است و تمام این شرایط برای دریاچه تفلیس هم صادق است؛ هرچند که این دریاچه زیبا مقداری از سطح شهر بالاتر واقع شده است و آب و هوایش به خصوص در فصول گرم سال خیلی قابل تحمل تر و دلچسب تر از سایر نواحی منطقه است. در ادامه این مقاله با شرایط اقلیمی و آب و هوایی این دریاچه در هر فصل بیشتر آشنا خواهید شد، و می توانید خیلی راحت تر با توجه به سلیقه خود، مناسب ترین فصل سفر به دریاچه لاک پشت را انتخاب کنید.

بهار: بهار و باران های خاصش چشم اندازی فوق العاده به همراه شکوفه ها برایتان به ارمغان می آورند. در این فصل دریاچه کم کم مسافران زیادی را به خود می بیند؛ ولی باز هم فصل خوبی برای سفر است و دریاچه نسبت به تابستان بسیار خلوت تر است.

 تابستان: اگر دوست دارید با آداب و رسوم این نواحی آشنا شوید تابستان فصل عالی برای سفر به این دریاچه است چون در این وقت از سال کنار دریاچه جشن ها و مراسم زیادی برگزار می شود. در ضمن کنسرت ها و رویدادهای ورزشی زیادی هم در این محل برگزار می شوند که بسیار سرگرم کننده هستند. این فصل برای آفتاب گرفتن هم خیلی خوب است. در تابستان از یک سو گردشگران زیادی به مقصد تفلیس سفرشان را شروع می کنند و از طرفی گرجی‌ها برای گریز از گرما و هیاهوی شهر به طرف دریاچه می آیند. فصل خوبی برای سفر به دریاچه لاک پششت است ولی اگر از شلوغی فراری هستید بهتر است سفرتان را به وقت بهتر و کم ازدحام تری موکول کنید.

پاییز: پاییز این دریاچه نیز زیبایی های منحصربفرد خود را دارد. درختان در این فصل به رنگ های آتشین و سرخ خود چهره ای نوع به محیط دریاچه می بخشند و به همین علت سفر در این فصل برایتان بسیار به یادماندنی و خاطره انگیز خواهد بود. در فصل پاییز، اطراف دریاچه در آرامش لذتبخشی فرو می رود  و می تواند ساعاتی آرامشبخش را برایتان رقم بزند. بارش های این فصل خیلی شدید نیستند و مشکلی در سفرتان پیش نمی آورند، بنابراین با خیال راحت می توانید مشغول گردش اطراف دریاچه شوید.

  زمستان: توصیه نمی کنیم که در فصل زمستان این دریاچه را مقصد سفر خود قرار دهید. چون در این فصل هوا خیلی سردتر از فصل های دیگر است و مسیر ماشین رو هم خیلی وضعیت مناسبی برای عبور و مرور ندارد. با این حال با بارش برف زمستانی، دریاچه رخت سپیری برتن می کند که بسیار دیدنیست و منظره ای شگفت انگیز و رویایی پدید می آورد؛ توصیه میکنیم قبل از شروع سفر به دریاچه لاک پشت حتما هواشناسی را چک کنید تا، احیانا در اواسط مسیر به مشکل برنخورید.

راهنمای سفر فصلی به دریاچه لاک پشت تلفیسReviewed by مهدی on Jan 9Rating: 3.0راهنمای سفر فصلی به دریاچه لاک پشت تلفیسدر یک تور ارزان تلفیس، میتوانید از دریاچه لاک پشت تلفیس دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تلفیس است .

در یک تور ارزان تلفیس، میتوانید از دریاچه لاک پشت تلفیس دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تلفیس است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی