پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی

تور دبی پارک آبی وادی

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی

یک تجربه بسیار هیجان انگیز برای هر سنی در سفر به شهر دبی پارک آبی وایلد وادی دبی است که بین هتل برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار گرفته ، در این مجموعه  23 نوع وسیله تفریحی  بسیار هیجان انگیز تعبیه شده و همچنین برای کودکان یک مجموعه جداگانه با مربی هایی که مراقب کودکان هستند با ده ها  نوع وسیله تفریحی در نظر گرفته شده تا تمام افراد خانواده در هر سنی  در تور دبی خود بیشترین لذت را از ساعاتی که در پارک هستند ببرند.

مساحت پارک وایلد وادی دبی حدود 8 هکتار است و تقریبا تمام وسایل بازی به یکدیگر مرتبط هستند ، امکانات بازی شامل هشت سرسره آبی انفجاری است که پر سرعت هستند ، دو استخر موج سواری با ارتفاع موج 1.5 متر که در 5 نوع متفاوت ایجاد میشود ، یک سرسره آبی با ارتفاع 33 متر که سقوط از آن با سرعت 80 کیلومتر در ساعت به همراه آبشار حالت بی وزنی را برای شما ایجاد  خواهد کرد ، یک رودخانه تیوپ سواری با سرعت آهسته به طول 360 متر ،و چند سرسره خانوادگی ، و چند رستوران و فروشگاه یادگاری .

طراحی پارک آبی وایلد وادی دبی بر اساس  داستانهای سندباد بوده و شخصیتهای داستان را نیز در پارک مشاهده خواهید کرد و میتوانید با آنها عکس های یادگاری برای ثبت در خاطرات تور دبی خود بگیرید ، همین ابتکار جالب باعث شد تا مجموعه پارک وایلد وادی جایزه بهترین طراحی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارکهای آبی از آن خود کند.

ورودیه پارک آبی وایلد وادی دبی برای بزرگسالان 140 درهم است و برای سنین چهار تا 12 سال 120 درهم تعیین شده که میتوان گفت برای اکثر مسافران تور دبی ارزش یک بار امتحان کردن تفریح در این مجموعه را دارد .

پارک آبی وایلد وادی دبیReviewed by اول تور on Jul 7Rating: 4.5پارک آبی وایلد وادی دبیتور ارزان دبی مکانهای دیدنی و تفریحی پارک وایلد وادی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی