نمایشگاه دبی جی تکس

نمایشگاه دبی جی تکس

تور دبی نمایشگاه دبی جی تکس

نمایشگاه دبی جی تکس

نمایشگاه دبی جی تکس

در سالهای اخیر کشور امارات اقدام به توسعه و پپیشرفت در صنعت توریسم نموده است، و در همین رابطه بهترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا را به کار گرفته است تا شهرهای کشور را بخصوص دبی و ابوظبی را تبدیل به قطب‌های گردشگری امارات نماید. و تا حدود زیادی هم به موفقیت دست یافته، زیرا در حال حاضر از تمام نقاط دنیا شاهد توریستهایی هستیم که برای داشتن تفریحاتی عالی به دبی و یا ابوظبی سفر می‌کنند، زیرا برخی از لوکس‌ترین و بی نظیرترین تفریحاتی که درسایر نقاط دنیا یافت نمی‌شوند، در امارات و بیشتر در شهر دبی ایجاد شده‌اند، همچنین برای جذب مسافرانی از طبقات مختلف اجتماعی و با هر بودجه‌ای که در نظر گرفته باشند، امکانات بسیار متنوعی در نظر گرفته شده و رنج قیمتی هتلهای دبی را در کمتر کشوری با چنین امکاناتی شاهد هستیم.
بنابراین جای تعجب نخواهد بود که نمایشگاه‌های بسیار مدرن از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا مانند نمایشگا دبی جی تکس در این شهر برگزار شوند. با اول تور همراه باشید تا در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانیم.

هفته فناوری دبی جیتکس شناخته شده ترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سراسر خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا است. این رویداد هر سال، برترین تولید کنندگان فن آوری جهان و منطقه و بیشترین تعداد مدیران ارشد کمپانی‌های مختلف و متخصصان این صنعت را گرد هم می آورد. در این نمایشگاه هفته فناوری دبی همچنین اقدام به شناسایی تازه ترین تحولات جهانی در صنعت فن آوری اطلاعات و ارایه آنها در بخش رویدادهای جدید و یا برگزاری کنفرانس می‌کند تا بازدیدکنندگان و متخصصان شرک کننده در نمایشگاه با تکنولوژی‌های نوین ارائه شده بیشتر آشنا شوند. نمایشگاه جیتکس امارات فرصتی برای توسعه کسب و کار، شناسایی و ملاقات نزدیک با تامین کنندگان، خرید و سفارش واخذ نمایندگی محصولات و همچنین یافتن فرصت‌های جدیدی برای کسب و کار است. قابل ذکراست این رویداد همزمان با نمایشگاه اینفوکام دبی و در یک مکان برگزار می شود.

امسال در تاریخ 8 الی 12 اکتبر سی و هفتمین نمایشگاه بین المللی هفته فناوری اطلاعات  دبی که مهمترین رویداد فناوری در خاور میانه می باشد برگزار خواهد شد. این نمایشگاه هیجان انگیز با بیش از 4000 شرکت کننده از هر گوشه دنیا از بهترین راه حل‌ها,ایده‌ها و نوآوری‌ها که می تواند جهانی را که در آن زندگی میکنیم متحول کندبرگزار می گردد.

موارد و محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه میشوند عبارتند از: دوربین منطقه‌ای, تکنولوژی لیزر, برنامه‌های کاربردی موبایل ,خدمات رسانه‌های دیجیتال, تجهیزات تکنولوژی ,چاپ سه بعدی , رباط‌ها, تکنولوژی صوتی, لوازم جانبی, بازی‌های رایانه‌ای ,سخت افزار و نرم افزار ,خدمات اینترنتی, خدمات فناوری و لپ تاپ و ....

تاریخچه جی تکس دبی

ین نمایشگاه برای اولین بار در سال 1981 برگزار شد، که در آن زمان سالن یک مرکز تجارت جهانی را در اختیار داشت. با اجرای MacWorld در سال 1988، جی تکس فضای خود را به دوسالن در مرکز نمایشگاه‌های دبی گسترش داد. حالا چند سال است که این رویداد کل فضای مجموعه مرکز تجارت جهانی را، که شامل 10 سالن نمایشگاهی می باشد، در اختیار خود دارد و مکان برگزاری آن نیز در خیابان شیخ زائی دبی می‌باشد.

نمایشگاه دبی جی تکسReviewed by اول تور on Sep 26Rating: 4.5نمایشگاه دبی جی تکسآشنایی با بهترین نمایشگاه ها و مناسبتهای دبی - نمایشگاه دبی جی تکس - راهنمای گردشگری دبی

بیشتر درباره نمایشگاه دبی جی تکس بدانید . راهنمای گردشگری دبی- آشنایی با بهترین نمایشگاه ها و مناسبتهای دبی

1 دیدگاه

  1. ستیلا گفت:

    زیبا بود . شما تور ارزان دبی هم دارید ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی