رستوران ایران دبی (قسمت2)

رستوران ایران دبی (قسمت2)

تور دبی

رستورانهای ایرانی دبی

رستوران ایرانی دبی:

(قسمت2)

رستوران شایان:

چنانچه در سفر به دبی هستید و یا در دبی اقامت دارید و دوست دارید که طعم کباب ایرانی را در آنجا هم بچشید، رستوران شایان انتخاب بسیار خوبی خواهد بود و پیشنهاد می کنیم که حتما به این غذاخوری سر بزنید. محیط این رستوران بسیار دنج و ساکت است و طراحی و تزئینات زیبای آن نظرتان را جلب خواهد کرد. در رستوران شایان هر کباب ایرانی که دوست داشته باشید و باب میلتان باشد سرو می شود. البته قابل به ذکر است که این رستوران در منوی خود علاوه بر انواع کباب خوراک ها و خورشت های متنوع و پرطرفداری همچون انواع قیمه و قرمه سبزی تا قلیه ماهی و کوفته را هم دارد. البته اگر گیاهی پسند باشید نرگسی اسفناج هم دارند که برخلاف تصور بسیار سبک و لذیذ است. از خصوصیات بارز رستوران شایان این است که منوی مخصوص وگان ها را دارد و اگر وگان باشید با خیال راحت می توانید در این رستوران غذای مورد علاقه تان را انتخاب و میل کنید.

امکانات رستوران: سفارش بیرون بر، دسترسی راحت برای افراد کم توان و ناتوان جسمی، پارکینگ اختصاصی، امکان استفاده از صندلی چرخدار، صندلی بلند، سالن خصوصی، استفاده از اینترنت رایگان، خودرو توسط خدمه پارک می شود و اگر بخواهید می توانید پیش از مراجعه میز رزرو کنید.

سرویس رستوران: فقط شام و شام دیر وقت

محیط رستوران مناسب حضور خانواده ها، گروه های کاری و زوج های جوان است. حضور کودکان نیز بلامانع است.

در صورت تمایل رستوران آمادگی میزبانی از مناسبت های خاص جلسات کاری شما را نیز دارد.

منوی ویژه: انواع غذاهای وگان و فاقد گلوتن و گیاهخواری.

منوی رستوران: انواع غذاهای گیاهی، کباب، حلال، خاورمیانه ای و ایرانی.

سطح هزینه: ارزان و متوسط

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان عمر بن الخطاب

هزینه برای هر ۲ نفر: ۳۰۰ درهم امارات (معادل ۱,۲۰۹,۰۰۰ تومان) هزینه خواهد داشت.

ساعت دسترسی: هر روز از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰  شب.

کافه رستوران البیت القدیم:

کافه رستوران بیت القدیم، در ساختمانی قدیمی واقع شده است که حال و هوای گذشته ها را تداعی می کند. در منوی بزرگ این رستوران می توانید انواع غذاهای خوشمزه عربی و ایرانی و هندی را امتحان کنید، تمام غذاهای این رستوران یک کیفیت را دارند با تازه ترین مواد طبخ می شوند. البیت القدیم بیشتر بخاطر تنوع غذایی اش معروف است. در ضمن یادتان نرود حتما از قهوه های خوش عطر و چای خوش رنگ این کافه نیز امتحان کنید. خدمه بسیار مودبی دارد و به خوبی آداب پذیرایی را می دانند.

امکانات رستوران: سفارش بیرون بر، دسترسی راحت برای افراد کم توان و ناتوان جسمی، استفاده از فضای خارجی رستوران، ارائه صندلی بلند.

منوی رستوران: انواع غذاهای حلال، لبنانی، ایرانی، خاورمیانه ای و گیاهی

محیط رستوران مناسب حضور تمام گروه ها و کودکان است.

در صورت تمایل می توانید جلسات کاری خود را نیز در این رستوران برگزار کنید.

منوی ویژه:

غذاهای وگان و گیاهخواری.

سرویس رستوران:

صبحانه، شام، ناهار، نوشیدنی

آدرس: امارارات متحده عربی، دبی، الارس، مقال مدرسه احمدیه

هزینه برای هر ۲ نفر: ۷۵ درهم امارات (معادل ۳۰۲,۲۵۰ تومان) هزینه خواهد داشت.

رستوران ایران دبی (قسمت2)Reviewed by Yeganeh on Jan 28Rating: 3.0رستوران ایران دبی قسمت دوماگر علاقمندید در یک تور خارجی بخصوص تور دبی به دبی سفر کنید و یک تور ارزان را در این مقصد گردشگری تجربه کنید با اول تور همراه باشید. در ادامه با برخی از بهترین رستوران های ایرانی دبی آشنا خواهید شد.

اگر علاقمندید در یک تور خارجی بخصوص تور دبی به دبی سفر کنید و یک تور ارزان را در این مقصد گردشگری تجربه کنید با اول تور همراه باشید. در ادامه با برخی از بهترین رستوران های ایرانی دبی آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی