تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان دبی قسمت دوم

تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان دبی قسمت دوم

تور دبی ، تور ارزان دبی

تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان دبی قسمت دوم

تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان دبی قسمت دوم

شرکت در جشنواره ها

 در دبی نیز همانند خیلی از نقاط مختلف جهان در فصل ها و ایام های گوناگون و خاص بخصوص ایام مناسبتی جشنواره های متنوعی برگزار می شود. از مهم ترین این جشن ها، جشن شتر رانی یا شتر سواری می باشد. اداره فرهنگ و سنن کشور امارات متحده هر سال در ماه های سپتامبر تا آوریل (از مهر تا فروردین) این جشن دیرینه و پرطرفدار اماراتی را برگزار می کند که در حقیقت یک نوع مسابقه محسوب می شود. در این مسابقه شرکت کننده ها بر شترهای خود سوار می شوند با سایر شرکت کنندگان رقابت می کنند. این مسابقه همانطور که از شواهد پیداست ریشه ای دیرینه دارد و برای اینکه سنت های قدیمی اعراب را زنده نگهدارند هرسال برگزار می شود. اگر بخواهید می توانید در این جشنواره شرکت کنید بدون صرف هزینه.

ضمن مسابقه شتر سواری در دبی ممکن است جشنواره های شبانه را هم ببینید که حضور در آن ها هم کاملا رایگان است. تنها ایراد این جشنواره ها این است که زمان و مکان مشخصی ندارند و مشخص نیست چه تاریخی برگزار می شوند.

بازدید از منطقه تاریخی جمیرا 

شاید تصور کنید که دبی با ظاهر مدرن خود جاذبه های تاریخی را در فهرست گردشگری خود ندارد. ولی اشتباست چون در دبی هم  جاذبه های تاریخی بسیار مهمی وجود دارند که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. یکی از مهم ترین  این جاذبه های گردشگری منطقه باستانی جمیرا می باشد. جمیرا کلی گنجینه تاریخی و منازل کهن را در خود جای داده که در این چند سال بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان واقع شده. خبر خوب اینکه دیدن این جاذبه ها کاملا رایگان است.

 ساعت بازدید:

 یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۲:۳۰ بعد از ظهر.

 آدرس: جیرا شماره ۲، بین جاده جیرا و الوصل.

مسجد گردی

همه می دانیم که دین رسمی کشور امارات و سایر سرزمین های عربی اسلام است بنابراین مساجد بسیاری در این شهر وجود دارد، بیشتر این مساجد به سبک معماری اسلامی، ایرانی احداث شده اند و چنانچه به شناخت سبک معماری مساجد علاقمند باشید، می توانید بدون صرف هزینه از این اماکن مذهبی دیدن کنید. مسجد جمیرا یکی از شاهکارهای معماری عربیست که باید حتما ببینید.

بازدید از آکواریوم دبی مال

پیش تر درمورد دبی مال کمی صحبت کردیم، همانطور که گفتیم دبی مال عظیم ترین مرکز خرید جهان محسوب می شود و در امارات متحده عربی قرار دارد. در دبی مال امکانات و خدمات بسیاری برای گردشگران فراهم شده است و جاذبه های زیادی هم در خود دارد. آکواریوم یکی از جاذبه های دبی مال است. یک آکواریوم بسیار بزرگ که حدودا ۳۳۰۰۰ ماهی در آن زندگی می کنند، دیدنشان گردشگران را به وجد می آورد.

این آکواریوم تونلیست که می توانید در آن قدم بزنید فقط باید اول بلیت بگیرید. ولی خارج از تونل هم می توانید قسمت هایی از بخش را به صورت رایگان ببینید که جذابیت خود را دارد.

 آدرس: امارات متحده عربی، دبی، مرکز دبی، بلوار محمد بن رشید، دبی مال.

 

تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان دبی قسمت دومReviewed by مهدی on Mar 5Rating: 3.5تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان دبی قسمت دوماگر اهل سفر هستید، تور دبی را به شما پیشنهاد میکنیم . تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

اگر اهل سفر هستید، تور دبی را به شما پیشنهاد میکنیم . تفریحات و جاذبه های کاملا رایگان از دیدنیهایی است که در این سفر خواهید دید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی