دبی و شهر های اطراف

دبی و شهر های اطراف

تور دبی دبی و شهر های اطراف

دبی و شهر های اطراف

دبی

          نام  کشورامارات متحده عربی به اختصار و به صورت قراردادی در متون بین المللی

UAE نوشته میشود.

          مساحت امارات متحده 82880 مترمربع میباشد و خلیج فارس در شمال و شمال غربی آن ، و عمان و عربستان سعودی در جنوب و جنوب غربی آن ، و در غرب آن قطر و عربستان سعودی ، و در شرق این کشور دریای عمان و عمان قرار دارند.

          در این کشور شما شاهد شهرهایی بسیار مدرن با امکانات تفریحی بسیار لوکس در بین بیابان های شنی اطراف آنها هستید. امارات متحده عربی در سال 1971 توسط امارات شیخ نشین آن که شامل دبی ، شارجه ، عجمان، فجیره ، ابوظبی ، راس الخیمه و ام القیوین بودند ایجاد شد و ابوظبی به عنوان پایتخت آن انتخاب گردید. رئیس دولت امارات شیخ خلیفه بن زاید آل نیهان است که حاکم ابوظبی میباشد ومقام حاکم دبی و نماینده خلیفه ونخست وزیر امارات متعلق به شیخ محمد بن راشد آل مکتوم میباشد. زبان ملی این کشور عربی و زبان تجاری آن انگلیسی است. نوع حکومت این کشور مشروطه سلطنتی فدرال و واحد پول رسمی آن درهم امارات است. جمعیت شهر دبی طبق آمار بدست آمده تا سال 2011 درطول شب حدود 2 ملیون نفر و در طی روز تا 3 ملیون نفر هم میرسد.

          روز ملی امارات تاریخ 2 دسامبر میباشد که هر ساله به همین مناسبت جشنی در امارات متحده برپا میشود ، پرچم امارات به شکل یک نوار پهن عمودی قرمز در سمت اتصال پرچم به میله و سه نوار مساوی افقی در رنگهای سبز در بالا و سفید در وسط و مشکی در پایین میباشد.

دبی و شهر های اطرافReviewed by اول تور on Jun 6Rating: 4.5دبی و شهر های اطرافتور ارزان دبی مکانهای دیدنی امارات و شهر های اطراف دبی

آشنايي با ديدنيهاي دبي و شهرهاي توريستي اطراف دبي

1 دیدگاه

  1. sinashouuuun گفت:

    خوب بود ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی