مرکز خرید ابن بطوطه دبی

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

تور دبی ابن بطوطه

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

نام این مرکز خرید برگرفته از جغرافی دان و جهان گرد عرب ابن بطوطه بر آن نهاده شده و در خیابان شیخ زائد دبی قرار دارد ، این مرکز معماری بسیار جالبی دارد و به طور حتم برای مسافران تور دبی نیز دیدار از این مرکز جالب خواهد بود ،طراحی مرکز خرید ابن بطوطه به این ترتیب است که دارای شش تیمچه اصلی بر اساس کشورهایی که ابن بطوطه از آنها بازدید داشته نام گذاری شده اند ، نامهای تیمچه های ابن بطوطه دبی به صورت  هند ، چین ، تونس ، پارس ، مصر واندلس نام گذاری شده اند، هرکدام از آنها فضای خاص خود را دارند که یاد آور همان کشور مربوطه است ، و هر کدام مخصوص یک نوع خاص از اجناس هستند ، مثلا در تیمچه مصر ابن بطوطه میتوان محصولات ورزشی را در برند های مختلف مشاهده کرد و از آنها خرید نمود.

بنا بر این باید در ابتدای ورود به مرکز خرید ابن بطوطه دبی ، نقشه پاساژ را تهیه کنید تا بتوانید راحت تر در آن خرید کنید. مجموعه رستورانی، سالن سینما و مرکز بازی کودکان نیز از جمله امکانات مرکز خرید ابن بطوطه دبی هستند.

مرکز خرید ابن بطوطه دبیReviewed by اول تور on Jun 29Rating: 4.5مرکز خرید ابن بطوطه دبیتور ارزان دبی مراکز خرید و دیدنی ها ابن بطوطه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی