فرهنگسرای ملل پارک قیطریه

فرهنگسرای ملل پارک قیطریه

معرفی فرهنگسرای ملل پارک قیطریه

فرهنگسرای ملل پارک قیطریه

آشنایی با فرهنگسرای ملل پارک قیطریه و فعالیت های آن:

   اینبار با یکی فرهنگسرایمشهور تهران آشنا می شویم. فرهنگسرای ملل در سال 1373 افتتاح شده. این ساختمان در مرکز پارک قیطریه واقع شده است. نظارت این فرهنگسرا را سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران برعهده دارد و دوره های آموزشی و فعالیت های هنری متفاوای در این مکان برگزار می شود. گالری، نگارخانه، کانون فرهنگ و زندگی و کتابخانه قسمت های متفاوت این فرهنگسرا هستند.

اطلاعات تماس و بازدید:

اگر  با شماره فرهنگسرا تماس بگیرید و یا اگر وبسایت این مجموعه استفاده کنید می توانید خیلی راحت از برنامه های فرهنگی و دوره های آموزشی این فرهنگسرا مطلع شوید. 

 ساعت کار فرهنگسرای ملل:

 فرهنگسرای ملل از ساعت 8 یا 8:30 تا 20:00 باز است. 

 هزینه استفاده از خدمات:

 چنانچه قصد دارید در دوره های آموزشی این فرهنگسرا شرکت کنید باید شهریه معین شده هر دوره را به صورت مجزا بپردازید؛ ولی دیدن گالری این فرهنگسرا و نگارخانه آن کاملا رایگان خواهد بود. 

بخش های مختلف فرهنگسرای ملل :

در این فرهنگسرا خدمات متفاوتی در بخش های مختلف ارائه می شود که در این بخش به آن ها اشاره می کنیم:

سالن فرهنگ: سالن فرهنگ حدود 110 متر مربع وسعت دارد و سِنِ آن با 24 متر مربع برای اجرای مراسم، نمایش ها و ویژه برنامه های مناسبتی، پخش فیلم، کنسرت موسیقی و برپایی جشن های متنوع  بسیار مناسب و ایدآل است. در این تالار 85 صندلی ثابت فراهم شده در ضمن می توان 30 صندلی اضافه هم به آن اضافه نمود.

 امکانات سالن:‌ میکسر، باند، پرده نمایش سیار، سیستم صوتی، سیستم گرمایش و سرمایش

نگارخانه و گالری: در  قسمت ورودی فرهنگسرا نگارخانه ای وجود داد. هر هفته این نگارخانه پذیرای هنرمندان و گردشگران بسیاری است. دیدن از این گالری کاملا بدون هزینه خواهد بود ولی چنانچه می خواهید از نگارخانه و گالری دیدن کنید. باید حتما لوح فشرده آثارتان را به مسوول این بخش تحویل دهید.

واحد آموزش:  مسئولیت برگزاری دوره های متفاوت، هنری، علمی و فرهنگی در رده های سنی متفاوت را این واحد برعهده دارد. حدود 50 عنوان دوره آموزشی در این واحد برگزار می شود و در فصول مختلف سال خدمات خوبی به مردم ارائه می کند. 

واحد کانون ها: این واحد با مشارکت مستقیم شهرداری وظیفه کار ساماندهی سازمان ها و کانون های مردم نهاد را عهده دار است. از کانون های مهمی که در این فرهنگسرا فعالیت دارند می توان کانون فرهنگ و زندگی را نام برد.

فعالیت های مهم فرهنگی و آموزشی:

 در فرهنگسرای ملل ویژه برنامه های متنوعی از جمله برنامه هایی در ارتباط با جشن ها و اعیاد مذهبی مثل شب یلدا و عید نوروز، هفته های فرهنگی کشورها و شهرهای متفاوت، شعر خوانی، نگارگری و تئاتر خردسالان، آشنایی با روش درست تربیت بچه ها،‌ گالری سه بعدی خردسالان، نقد و بررسی فیلم و کتاب و ... دایر می شود. 

توجه کنید که برنامه تئاتر خردسالان هر روز از ساعت 18:00 تا 19:00 غروب در فرهنگسرای ملل اجرا می شود و برای حضور در آن هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.

 به علاوه برنامه های فرهنگی، دوره های آموزشی مثل آموزش انیمیشن، نویسندگی،‌ قصه گویی، زبان انگلیسی، بازیگری، کارگردانی به ارتقای کیفیت خدمات این فرهنگسرا منجرب شده است.

فرهنگسرای ملل پارک قیطریهReviewed by اول تور on Sep 21Rating: 4.5فرهنگسرای ملل پارک قیطریه . فرهنگسرای ملل در سال 1373 افتتاح شده.اینبار با یکی فرهنگسرایمشهور تهران آشنا می شویم. این ساختمان در مرکز پارک قیطریه واقع شده است.

فرهنگسرای ملل پارک قیطریه . فرهنگسرای ملل در سال 1373 افتتاح شده.اینبار با یکی فرهنگسرایمشهور تهران آشنا می شویم. این ساختمان در مرکز پارک قیطریه واقع شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی