تفریحات و امکانات دریاچه لاک پت تفلیس گرجستان قسمت اول

تفریحات و امکانات دریاچه لاک پت تفلیس گرجستان قسمت اول

تفریحات و امکانات دریاچه لاک پت تفلیس گرجستان قسمت اول

تفریحات دریاچه لاک پشت

در معرفی این پدیده طبیعی و بکر گفتیم که دریاچه لاک پشت از مشهورترین و محبوترین اماکن گردشگری و تفریحی گرجستان محسوب می شود. در فصول گرم سال بویژه شش ماهه نخست سال این دریاچه به جاذبه ای بسیار شلوغ و پر رفت و آمد تبدیل می شود که جمعیت زیادی از گردشگران را برای تفریح به سوی خود جذب می کند. در ادامه این مطلب با برخی از امکانات تفریحی و تفریحاتی که در دریاچه برای گردشگران فراهم شده  است آشنا خواهید شد:

تله‌کابین سواری: در حقیقت تله کابین راه رسیدن به دریاچه را برایتان هموارتر خواهد کرد، ولی با این حال می توان از آن به عنوان امکانات تفریحی دریاچه یاد کرد. ممکن است با ماشین شخصی به طرف دریاچه بروید ولی باز هم با دانستن این مطلب بخواهید این تفریح را تجربه کنید.  اگر با تله کابین با طرف دریاچه حرکت کنید فقط د6 در راه خواهید بود. این تله کابین را در سال 1965 افتتاح کرده اند ولی در 2016 کابین هایش را عوض کردند؛ بنابراین حالا، این خط حمل و نقل کاملا عوص شده و جدید است و در یک روز کاری خود حدود  دو هزار نفر را به دریاچه میرساند و برمیگردد. هر  کابین این تله کابین ظرفیت 10 تا 12 َنفره دارد و استفاده از آن ها برای اشخاص کم توان یا مسن هم موردی ندارد و سختی راه را برایشان کمتر می کند. اگر ویلچر یا دوچرخه داشته باشید هم می توانید وارد کابین کنید.

 هزینه:  1 لاری گرجستان (معادل 5,010 تومان)

ساعت کاری تله کابین: 8:00 تا 00:00  شب.

جاده تندرستی: اطراف این دریاچه پیاده راهی برای گردش و قدم زدن گردشگران در نظر گرفته شده است، در ضمن دوچرخه سواری در این مسیر هم مجاز است.

شنا: در دریاچه نمی توانید شنا کنید ولی محدوده ای برای شنا کردن مشخص شده است ؛ توجه کنید که آب این دریاچه چندان تمیز نیست و بهتر است از آن برای شنا کردن استفاده نکنید.

عکاسی: عکاسی یکی دیگر از تفریحات این منطقه بشمار می رود. دریاچه لاک پشت و مناظر زیبای اطرافش می توانند پس زمینه  عالی برای عکس های شما باشند، بنابراین در سفرتان به این دریاچه دوربین خود را حتما به همراه داشته باشید.

قایق سواری: در این دریاچه می توانید قایق اجاره کنید و از گردش روی آب در این منطقه لذت ببرید. علاوه بر قایق های موتوری چندین قایق کارتامرن (Catamaran) هم در این دریاچه وجود دارد. درمورد هزینه قایق سواری خوب است بدانید که در این دریاچه برای استفاده از قایق هیچ قیمت مشخصی وجود ندارد  و همین علت صاحبان قایق ها آن ها را طبق خواست و قیمت دلخواه خود اجاره می دهند و شاید برای یک نیم ساعت 30 لاری گرجستان (معادل 150,560 تومان) به هزینه قایق سواری بیافزایند.

حمام آفتاب: در فصل گرما و بخصوص تابستان، خیلی از اهالی تفلیس به طرف دریاچه لاک می روند تا از فرصت آفتاب گرفتن بهرمند شوند؛ در این فصل تخت های ویژه ای برای حمام آفتاب هم به حواشی دریاچه اضافه می شود. 

تفریحات و امکانات دریاچه لاک پت تفلیس گرجستان قسمت اولReviewed by مهدی on Jan 9Rating: 3.0تفریحات و امکانات دریاچه لاک پت تفلیس گرجستان قسمت اولدر یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از تفریحات و امکانات دریاچه لاک پت تفلیس دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

در یک تور ارزان تایلند ، میتوانید از تفریحات و امکانات دریاچه لاک پت تفلیس دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی تایلند است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی