دسترسی به چشمه پاموک کاله ترکیه

دسترسی به چشمه پاموک کاله ترکیه

چشمه های پاموک کاله ترکیه

راهنمای دسترسی به چشمه های پاموک کاله ترکیه

راهنمای دسترسی به چشمه های پاموک کاله ترکیه

   قبل از هرچیزی باید بدانید که چشمه های  پاموک کاله در 18 کیلومتری شهر دنیزلی واقع شده است. بنابراین برای رسیدن به این منطقه زیبا، باید اول به دنیزلی بروید برای ادامه مسیر. پس اینکه مسیر دسترسی شما چقدر دشوار باشد به مبداتان بستگی دارد. مثال چنانچه در استانبول هستید، تنها با یک پرواز کوتاه مدت به دنیزلی می رسید؛ ولی برعکس اگر در آنتالیا باشید برخلاف اینکه خیلی به لحاظ جغرافیایی به پاموک کاله نزدیک هستید، اما در این منطقه راه هوایی برای رسیدن به دنیزلی نیست. در این قسمت با چند مسیر دسترسی دنیزلی و پاموک کاله آشنا خواهید شد:
هواپیما
   همانطور که گفتیم فقط استانبول پرواز مستقیم به دنیزلی دارد. این پرواز از استانبول تا دنیزلی حدودا 1 ساعت و 5 دقیقه است. می توانید از خطوط هوایی ترکیش ایرلاین، بوراجت و پگاسوس برای رسیدن به دنیزلی استفاده کنید. بعد از اینکه به فرودگاه دنیزلی رسیدید با استفاده از سرویس ها و تاکسی های فرودگاه به طرف پاموک کاله بروید. چنانچه خطوط هواپیمایی ترکیش ایرلاین را انتخاب کردید، با پرداخت 10 لیر ترکیه (معادل 20,000 تومان)  می توانید از سرویس های این شرکت بهره مند شوید.
   در ضمن شرکت هواپیمایی بی تور (Baytur) در عوض پرداخت  28 لیر ترکیه (معادل 56,000 تومان) گردشگران را به پاموک کاله می برد. نرخ شاتل های خصوصی هم مابین 50 یورو (معادل 741,750 تومان) تا 100 یورو (معادل 1,483,500 تومان) خواهد بود.
تورهای گردشگری
   برای گردش در پاموک کاله می توانید تورهای این جاذبه طبیعی را در شهر استانبول رزرو کنید. بنابراین همه برنامه ریزی و حمل و نقل شما را تور انجام می دهد و شما فقط باید هزینه را به شرکت بپردازید. هزینه تورهای گردشگری پاموک کاله از استانبول و آنتالیا از 67 دلار (معادل 683,400 تومان)  شروع خواهد شد.
قطار
   استانبول و ازمیر، قطارهایی به مقصد دنیزلی دارند. بعد از سفر با قطار، سوار مینی بوس های ایستگاه شوید. حدود 20 دقیقه تا پاموک کاله در راه خواهید بود.
اتوبوس
   همه شهرهای ترکیه اتوبوس به مقصد دنیزلی دارند. فقط باید هزینه بلیت های اتوبوس را بپردازید، تا از اتوبوس های تهویه دار، آب خنک، آب گرم و ساندویچ بهره مند شوید. تنها دقت کنید که این اتوبوس ها مستقیما به پاموک کاله نمی روند اما بیشتر بلیط فروش ها برای جلب مشتری این حرف را می زنند. اگر از اتوبوس استفاده می کنید بعد از اینکه به دنیزلی رسیدید از مینی بوس های شهری استفاده کنید. از اینجا به بعد حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود و بعد به پاموک کاله خواهید رسید.
مینی بوس
   اگر در دنیزلی هستید باید به ایستگاه اتوبوس مراجعه کنید. بعد با استفاده از مینی بوس های پاموک کاله و طی کردن یک مسیر 20 دقیقه ای به پاموک کاله برسید. هزینه استفاده از این مینی بوس ها حدود 10 لیر ترکیه (معادل 20,000 تومان) خواهد بود.
ساعت بازدید
پاموک کاله:
8:30 تا 21:00 (نیمه اول سال) و 8:00 تا 17:00 (نیمه دوم سال)
هیراپولیس: 8:00 تا 21:00 (نیمه اول) و 8:00 تا 17:00 (نیمه دوم)
استخر کلئوپاترا: 8:00 تا 19:30 (نیمه اول) و 8:00 تا 17:30 (نیمه دوم)
هزینه های ورود
برای دیدن پاموک کاله و شهر باستانی هیراپولیس یک هزینه خواهید داد و با پرداخت این مبلغ اجازه دارید از هر دو جاذبه بازدید نمایید. 
باموک کاله و هیراپولیس: 35 لیر ترکیه (معادل 70,000 تومان)
استخر کلئوپاترا: 32 لیر ترکیه (معادل 64,000 تومان)
آدرس: ترکیه، دنیزلی، پاموک کاله

دسترسی به چشمه پاموک کاله ترکیهReviewed by تور ترکیه on Dec 18Rating: 1.5راهنمای دسترسی به چشمه های پاموک کاله ترکیهچشمه های پاموک کاله ترکیه یکی از زیباترین دیدنی های ترکیه و استانبول است که در تورهای ارزان ترکیه بسیاری از تور لیدر ها، گردشگران را به دیدن این چشمه ها خواهند برد. در این مقاله چشمه های پاموک کاله ترکیه را معرفی می کنیم.

چشمه های پاموک کاله ترکیه یکی از زیباترین دیدنی های ترکیه و استانبول است که در تورهای ارزان ترکیه بسیاری از تور لیدر ها، گردشگران را به دیدن این چشمه ها خواهند برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی