مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ترکیه

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ترکیه

معرفی مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ترکیه

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ترکیه

راهنمای دسترسی به مرکز خرید زورلو سنتر استانبول :

دسترسی به زورلو سنتر

همانگونه که گفته شد این مجتمع تجاری در قسمت اروپایی استانبول و در مجاورت میدان تکسیم جای دارد، پس اگر بخواهید به آن مراجعه کنید خیلی راحت به این مجتمع خواهید رسید. دو انتخاب دارید یا از مترو استفاده کنید و یا از تاکسی های آنلاین که در این بخش مسیرهایی را برای شما سرح داده ایم تا راحتتر به از تکسیم به زورلو برسید:

تاکسی های آنلاین

 تاکسی های آنلاین همانند کشور خودمان، در سایر سرزمین های خارجی و ترکیه هم بسیار محبوبیت دارند و اغلب مردم از این نوع تاکسی استفاده می کنند. از جمله تاکسی های آنلاین معروف در ترکیه به بی تاکسی، کریم و اوبر می توان اشاره کرد. برای اینکه بتوانید هزینه های رفت و آمد خود را با این تاکسی ها برآورد کنید باید از حدود هزینه ها مطلع شوید.مثلا برای مسیری مثل تکسیم تا زورلو سنتر، با تاکسی های اوبر باید حدودا 19 لیر ترکیه (معادل 26,771 تومان) تا 25 لیر ترکیه (معادل 35,225 تومان)بپردازید.

مترو

مترو از جمله وسایل نقلیه ای است که خیلی آسان شما را به  زورلو سنتر می رساند. برای استفاده از مترو باید به ایستگاه مترو تکسیم که در میدان تکسیم قرار دارد مراجعه کنید و سوار خط M2 شوید. در مدتی کوتاه با گذر از 3 ایستگاه، به ایستگاه گایرتپه (Gayrettepe) خواهید رسید، در این ایستگاه از مترو خارج شوید. از این جا تا مجتمع تجاری زورلو سنتر تقریبا 1.1 کیلومتر و یا در حدود 15 دقیقه باید مسیر پیاده را طی کنید. اگر بخواهید خیلی زودتر برسید بهتر است از زیرگذرهای موجود استفاده کنید چون مسیری کوتاه تر و خلوت تر دارند.

 ساعات بازدید: 10 تا 22

 آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه بشیکتاش، محله لوازیم، خیابان کورو، زورلو سنتر

ارزیابی هزینه

 همانگونه که در قسمت معرفی گفته شد زورلو سنتر در دسته مراکز خرید گران و لوکس جای دارد پس چندان محصولاتش ارزان نخواهد بود. چنانچه نمی توانید خیلی هزینه کنید و دنبال خریدی با قیمت مناسب هستید خیلی این مجتمع را پیشنهاد نمی کنیم چون در زمانی کوتاه خرید شما به پایان خواهد رسید؛ ولی اگر مشکلی برای هزینه کردن ندارید و به برندهای معروف علاقه دارید، این مجتمع تجاری حتما یکی از گزینه های خوب برای شما خواهد بود.

جوایزی که مجتمع تجاری زورلو سنتر دریافت کرده:

چون این مرکز خرید از معماری خلاقانه، خدمات و محصولات باکیفیت و عالی برخوردار است توانسته رضایت بسیار از خریداران را جلب کند. در ضمن توانسته افتخاراتی هم کسی کند. عناوین و افتخارات این مجتمع عبارت اند از:

 در سال 2008: توانست برنده چندین عنوان در جوایز منظره شهری شود.

 در سال 2009 جایزه املاک اروپایی و آفریقایی را بدست آورده.

 در سال 2010 دو جایزه برای طراحی سبز و فستیوال جهانی معماری برنده شده.

 در سال 2011 برنده جایزه برنامه ریزی شهری از سوی معماری آینده (MIPIM)،

 و در آخر در سال 2014 هم لقب برترین مجتمع تجاری را از طرف موسسه معتبر (MIPIM) کسب کرد.

 

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ترکیهReviewed by اول تور on Jul 7Rating: 4.0مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ترکیه معرفی مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ترکیه . یکی از بهترین مرکز خرید هایی که در یک تور ارزان میتوانید از آن دیدن کنید . 

معرفی مرکز خرید زورلو سنتر استانبول ترکیه . یکی از بهترین مرکز خرید هایی که در یک تور ارزان میتوانید از آن دیدن کنید .

1 دیدگاه

  1. زهرا گفت:

    مرکز خرید زورلو خیلی جای مناسبیه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی