خدمات متنوع حمام خرم سلطان

خدمات متنوع حمام خرم سلطان

معرفی خدمات متنوع حمام خرم سلطان استانبول

خدمات متنوع حمام خرم سلطان استانبول

خدمات متنوع حمام خرم سلطان استانبول:

با مراجعه به حمام خرم سلطان، پکیج های خدماتی  متنوعی در اختیارتان قرار خواهد گرفت، البته با توجه به مقدار زمان و هزینه ای که صرف کنید خدمات دریافت می  کنید. بسته های خدماتی ویژه خرم سلطان به شرح زیر خواهد بود:

▪حمام اصلی:

اولین و ارزان ترین پکیجی که می توانید انتخاب کنید بسته حمام اصلی خواهد بود. این بسته شامل پذیرایی با نوشیدنی های سنتی و خنک و لیف زدن می شود.

زمان در نظر گرفته شده برای این بسته نیم ساعت است و 55 لیر ترکیه هزینه دارد.  

طعم پاکیزگی:

اگر این بسته را انتخاب کنید خدماتی مثل پاکسازی پوست با روغن درخت ارغوان و کیسه بدن به شما ارائه خواهد شد، در ضمن ماسک رسی با روغن درخت ارغوان، ماساژ عطری در اتاق سلطان، حمام سنتی در کف و حباب و استراحت هم جزو این پکیج هستند. پس تمام شدن مدت تعیین شده برای پکیج با نوشیدنی های ویژه حمام سلطان پذیرایی خواهید شد.

مدت زمان در نظر گرفته شده برای این پکیج 80 دقیقه است و حدود 115 لیر هزینه خواهد داشت.

بسته به سفیدی برف:

این پکیج شامل خدمات متنوعی مثل استراحت و حمام در کف و حباب، ماساژ سر و گردن و کیسه کشیدن بدن است. پس از اتمتم استحمام با نوشیدنی سنتی با مزه نوشیدنی های قدیمی ترکیه پذیرایی خواهید شد.

برای این بسته حدود 45 دقیقه زمان در نظر گرفته شده و برای استفاده از آن باید 80 لیر ترکیه بپردازید.

آب حیات:

این بسته جزو بهترین خدمات و پکیج های حمام خرم سلطان است. خدماتی همچون ماسک رسی با روغن درخت ارغوان، کیسه بدن در ایوان سلطان، حمام سنتی و استراحت در کف و حباب، ماسک صورت به همراه ماساژ پا، ماساژ گردن و سر، ماساژ عطری در اتاق مخصوص سلطان به شما ارائه خواهد شد. کارکنان مجرب حمام کارشان را به خوبی بلد هستند و 110 دقیقه خوشی را برای شما رقم خواهند زد.

پس از اتمام استحمام با انواع شیرینی های ترکی، چای و یا نوشیدنی های خنک پذیرایی خواهید شد. در ضمن در کنار چای و نوشیدنی میوه تازه هم در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

برای این بسته همانطور که گفته شد 110 دقیقه در نظر گرفته شده و حدود 160 لیر هزینه دارد.

لذت حمام

با انتخاب این بسته خدماتی مثل حمام سنتی و استراحت در کف و صابون، ماساژ عطری و کیسه زدن در اتاق مخصوص سلطان در اختیارتان قرار می گیرد. پس از اتمتم استحمام با نوشیدنی خنک از شما پپذیرایی می شود.

حدود 60 دقیقه می توانید از این بسته استفاده کنید و برای آن باید 100 لیر بپپردازید.

▪پس از استحمام چندین نوع ماساژ هم در اختیار مشتریان قرار می گیرد که به قرار زیر است:

ماساژ عطری

 ماساژ عطری سیستم لنفاوی بدن را فعال می کند و باعث می شود، سموم بدنتان دفع شوند، این ماساژ برای کنترل کاهش آب بدن بسیار مفید است و احساس راحتی و نشاط را در عضلاتتان به وجود می آورد.

حدود 50 دقیقه می توانید از این بسته استفاده کنید و برای آن باید 60 لیر بپردازید.

ماساژ پشت:

با بسته ماساژ پشت: گردن، سر، کتف ها و پشتتان کاملا ماساژ داده می شود، جریان خون را در بدنتان بهبود می بخشد و شادی و نشاط خاصی را در بدن شما بوجود می آورد.

برای این بسته باید حدود 40لیر بپردازید و 35 دقیقه می توانید از آن استفاده کنید.

انعکاس درمانی:

این نوع ماساژ مخصوص کشورهای هند و چین است: در این بسته نقاط مشخصی از پاها ماساژ داده می شود. چون در این نوع ماساژ اعتقاد براین است که هر نقطه از پا به جایی از پا مرتبط است و ماساژ در نقطه در بهبود سلامتی فرد تاثیرگذار خواهد بود. باعث آرامش در بدن می شود و انرژی را در تمام نواحی بدن متعادل می کند.

حدود 35 دقیقه برای این بسته در نظر گرفته شده و برای استفاده از آن باید 40 لیر بپردازید.

ضد استرس:

این ماساژ نوعی ماساژ آرام و ریتمیک است و باعث ریلکس شدن عضلات بدن می شود. حرکات آرام سر و پا، سبب سستی شدن عضلان و بافت های بدن می شوند که این عمل از دلایل کم شدن استرس در بدن خواهد بود. بهتر است پس از استحمام از این بسته ماساژ استفاده کنید.

این ماساژ حدود 50 دقیقه زمان میبرد و هزینه دریافت این بسته 75لیر است.

خدمات متنوع حمام خرم سلطانReviewed by اول تور on May 18Rating: 4.5خدمات متنوع حمام خرم سلطانبا مراجعه به حمام خرم سلطان، پکیج های خدماتی متنوعی در اختیارتان قرار خواهد گرفت، البته با توجه به مقدار زمان و هزینه ای که صرف کنید خدمات دریافت می کنید.

با مراجعه به حمام خرم سلطان، پکیج های خدماتی  متنوعی در اختیارتان قرار خواهد گرفت، البته با توجه به مقدار زمان و هزینه ای که صرف کنید خدمات دریافت می  کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی