رستوران های معروف بدروم

رستوران های معروف بدروم

معرفی رستوران های معروف بدروم

رستوران های معروف بدروم

رستوران های معروف بدروم

ماوی سورگن:

خوراک های دریایی از پرطرفدارترین غذاهای شهر بدروم هستند و خیلی از رستوران های بدروم هم بیشتر به طبخ همین غذاها هستند. یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های دریایی بدروم، ماوی سورگن نام دارد. در این رستوران از صید تازه و روز خوراک ها تهیه می شوند و شهرتش هم دقیقا بخاطر تازگی مواد غذاییش است.

 محیط این غذاخوری بسیار صمیمانه است و جوی خانوادگی دارد و بچه ها هم می توانند در آن حضور داشته  باشند، در ضمن خردسالان منوی ویژه ای دارند که می توانند از آن غذا انتخاب کنند. فضای داخلی رستوران چندان شیک و لوکس نیست و همانطور که گفته شد چون جوی خانوادگی دارد پس بیشتر حالتی ساده و خودمانی خواهد داشت و زیاد مناسب برگزاری جلسه و مراسم خاص نیست. در این رستوران تنها خوراک های دریایی می توانید سفارش دهید پس از پیش تصمیم خود را بگیرید چون تنها بدرد دوستداران غذاهای دریایی می خورد.

آدرس : ترکیه، بدروم، محله کارسی، رستوران ماوی  سورگن 

ساعت دسترسی : امروز یک شنبه ۱۵:۰۰ تا ۰۰:۰۰ نیمه شب 

میانگین هزینه برای ۲ نفر : ۱۶۰ لیر ترکیه (معادل ۲۲۶,۰۸۰ تومان)

رستوران کجی:

در بدروم تصویر جدیدی از محیط رستوران ها خواهید دید، این شهر در کنار غذاخوری ها و هتل های مجلل و گران قیمت، رستوران هایی با محیطی کاملا صمیمانه و خانوادگی هم دارند و بالعکس ظاهرشان خدمات بسیار عالی ارائه می دهند. پیدا کردن جایی که هم غذای مدیترانه و هم ترکی طلخ کند در بدرون بسیار آسان است، چون خیلی از مسافران در این سفر علاقه دارند انواع خوراک های اصیل ترکی را امتحان کنند. ولی اگر جایی با کیفیت و مطمئن را می خواهید بهتر است به رستوران کجی مراجعه کنید. از زیبایی های این رستوران می توان به قرار گرفتنش در کنار ساحل دریا و فضای بازی که برای سرو غذا دارد اشاره کرد. کجی همواره پر از مراجعه کننده و مشتری است مخصوصا در روزهای تعطیل و اواسط هفته. این ازدحام جمعیت نشان دهنده کیفیت غذاها و ارائه خدمات در این رستوران است.

آدرس : ترکیه، بدروم، محله کارسی، رستوران کجی 

ساعت دسترسی : امروز یک شنبه ۱۴:۰۰ تا ۰۰:۰۰ نیمه شب 

متوسط هزینه برای هر نفر : حدود 25لیر ترکیه است.

رستوران پیترز پلیس:

غذاخوری پیترز پلیس به علت داشتن فضای باز زیبایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته و خیلی معروف شده. بیشتر مراجعان این رستوران بومی های بدروم هستند و کمتر پیش می آید که مسافران خارجی به آن مراجعه کنند چون از وجود چنین رستوران زیبایی بی خبر هستند. چنانچه می خواهید غذاهای جدید با مزه های بی نظیر را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم که پیترز پلیس را در لیست رستوران گردی خود قرار دهید. تمامی غذاهای این رستوران سنتی و با مزه اصیل هستند. در کنار صرف یک وعده غذای لذیذ می توانید از نزدیک بومی های منطقه را ببینید و با فرهنگ و رسومشان آشنا شوید. در کنار غذاهای لذیذ در این رستوران نوشیدنی های متنوعی هم ارائه می شود که ارزش امتحان کردن را دارند.

ساعت دسترسی : امروز یک شنبه ۹:۰۰ صبح تا ۲۳:۳۰ 

متوسط هزینه برای هر نفر : حدود 50لیر ترکیه است.

رستوران های معروف بدرومReviewed by اول تور on Jun 24Rating: 4.5رستوران های معروف بدروممعرفی بهترین رستوران های معروف بدروم از جمله ماوی سورگن، رستوران کجی، رستوران پیترز پلیس و ... 

معرفی بهترین رستوران های معروف بدروم از جمله ماوی سورگن، رستوران کجی، رستوران پیترز پلیس و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی