بهترین رستوران های بدروم

بهترین رستوران های بدروم

معرفی بهترین رستوران های بدروم

بهترین رستوران های بدروم

رستوران های معروف بدروم ترکیه 

رستوران نارالتی:

 

چنانچه بخواهید مدتی را در کنار دوستان و خانواده خود بگذرانید و وعده ای غذای خوشمزه را صرف کنید، نارالتی یکی بهترین های بدروم خواهد بود. در این رستوران شما درکنار اهالی بومی شهر غذا می خورید و کاملا از فضای تجملی شهر و رستوران های لوکس آن به دور خواهید بود.

 دکوراسیون رستوران با گلدان های رنگی و گل های خوشبو فصای بسیار رویایی و دوست داشتنی را برایتان بوجود خواهد آورد. این رستوران هم غذای دریایی و هم ترکی سرو می کند پس حق انتخابتان برای غذاها بیشتر خواهد بود.

آدرس : ترکیه، بدروم، محله چارشی، خیابان اکولو،  رستوران نارالتی. 

ساعت دسترسی : بجز یکشنبه ها تمامی روزها فعالیت دارد.

 متوسط هزینه برای هر نفر : از 24لیر ترکیه تا 120لیر ترکیه خواهد بود.

رستوران اورفوز:

کسی که به بدروم سفر می کند حتما دوست دارد که غذاهای لذیذ دریایی بدروم را هم امتحان کند، پس برای اینکار باید درپی رستورانی خوب باشد که بهترین غذای دریایی را ارائه دهد. اورفوز یکی از گزینه های عالی برای صرف یک وعد غذای دریایی خواهد بود.  اورفوز انواع و اقسام غذاهای خوشمزه دریایی را در لیست غذایی خود دارد؛ ولی بیشتر شهرتش بخاطر طبخ انواع صدف و میگو است که توانسته نظر اکثر مشتریانش را جلب کند.

اگر نخواهید غذا بخورید می توانید فقط نوشیدنی سفارش دهید.

این رستوران هم همانند برخی رستوران های بدروم شامل دو بخش فضای باز و بسته است و درمورد مکان صرف غذای خود مختار هستید، می توانید در فضای باز بنشینید از چشم اندازهای زیبای آن استفاده کنید و از خوردن غذای دریایی لذت بیشتری ببرید.

آدرس : ترکیه، بدروم، محله کومباهچی، خیابان زکی  موران، رستوران اورفوز 

ساعت دسترسی : هر روز ۰۷:۰۰ صبح تا ۰۱:۰۰ نیمه شب 

متوسط هزینه برای هر نفر : حدود 100 لیر ترکیه است.

کافه رستوران داکی:

اگر می خواهید از چشم اندازهای زیبای بدروم حتی در رستوران هم دور نمانید و این زیبایی ها را ببینید حتما کافه داکی را برای صرف یک عصرانه یا غذای خوشمزه انتخاب کنید.

در این کافه رستوران می توانید نوشیدنی سفارش دهید و یا از منوی غذاهای مدیترانه ای آن که بسیار معروف هستند انتخابی داشته باشید و در کنار خوردن غذا از دیدن مناظر نهایت استفاده را ببرید. کافه داکی دقیقا مشرف بر خلیج و ساحل است و بیشتر شهرت و محبوبیتش هم به همین علت است، البته کیفیت غذاها و خدمات هم در این کافه در حد بسیار خوبی است و رضایتتان را جلب خواهد کرد.

آدرس : ترکیه، بدروم، محله جمهوریت، خیابان آلارگا،  کافه رستوران کافه داکی

ساعت دسترسی : هر روز ۰۹:۰۰ صبح تا ۰۲:۰۰ نیمه شب  

متوسط هزینه برای هر نفر : حدود 60 لیر ترکیه است.

رستوران چاینیز این:

چاینیز شامل چند رستوران است و شعبات مختلفی در دنیا و ترکیه دارد. از علل موفقیت این مجموعه رستوران قیمت ارزان، کیفیت عالی غذاهایش و تنوع بالای غذایی اش است. در چاینیز انواع و اقسام خوراک های ژاپنی، چینی بویژه سوشی و سایر غذاهای متنوع آسیایی طبخ و عرضه می شود.

چنانچه قبلا در جای دیگری به یکی از شعبات چاینیز مراجعه کردید بدانید که در تمامی شعبات خدماتی یکسان دارد و حتی چیدمان غذاها در تمام شعبات به یک صورت انجام می شود و به طبع فضا و دکور آن ها هم کاملا مثل هم خواهد بود. هزینه غذاها در این غذاخوری بسیار پایین است و برای کسی که تجربه اولش از خوردن غذای چینی باشد بسیار به صرفه خواهد بود.

آدرس : ترکیه، بدروم، محله جمهوریت، بلوار امین انتر،  خیابان کیبریس شهیدلیری، رستوران چاینیز این.

متوسط هزینه برای هر نفر : حدود13 لیر ترکیه است.

 

بهترین رستوران های بدرومReviewed by اول تور on Jun 11Rating: 4.5بهترین رستوران های بدرومبهترین رستوران های بدروم.چنانچه بخواهید مدتی را در کنار دوستان و خانواده خود بگذرانید و وعده ای غذای خوشمزه را صرف کنید، نارالتی یکی بهترین های بدروم خواهد بود.

بهترین رستوران های بدروم.چنانچه بخواهید مدتی را در کنار دوستان و خانواده خود بگذرانید و وعده ای غذای خوشمزه را صرف کنید، نارالتی یکی بهترین های بدروم خواهد بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی