کلیسای کورا استانبول ترکیه

کلیسای کورا استانبول ترکیه

یکی از زیبا ترین کلیساهای ترکیه کلیسا کورا استانبول

کلیسای کورا استانبول ترکیه

کلیسای کورا استانبول ترکیه

این عبادتگاه مربوط به بیزانس و قرون وسطا است. در قدیم قسمتی از قصر کنستانتین بود و لقب نجات دهنده را داشت.ساخت این ساختمان در جنوب آبراه گلدن هورن در قرن چهارم میلادی شروع شد.

گذر دوران کورا هم شبیه ایاصوفیه بود و در قرن شانزده میلادی وقتی به تملک عثمانی ها درآمد،به عنوان مسجد استفاده شد.در آخر هم این کلیسا در سال ۱۹۴۸به موزه تغییر کاربری داد و امروزه نگاه ها و نقوش زیبا و دیدنی داخل آن،جمعیت زیادی از گردشگران را به خود جلب میکند.

در کلیسای کورا،میتوانید نمونه های بی نظیری از کهن ترین کاشی های بیزانسی و قدیمی را در رنگ های بسیار زیبا مشاهده کنید.بر روی این کاشی ها،کاور محافظی جای ندارد و شما این فرصت را دارید که دیوارها را از نزدیک ببینید لذت ببرید.

قسمت بیشتر کلیسا به قرن یازدهم میلادی و سالهای۱۰۷۷–۱۰۸۱تعلق دارد،چون در آن هنگام مرمت شد.

کلیسای کورا استانبول ترکیه ، یکی از کلیسا های دیدنی استانبول به شمار می آید ، که شما با تهیه یک تور ارزان استانبول میتوانید از کلیسای کورا استانبول ترکیه  دیدن نمایید. 

کلیسای کورا استانبول ترکیهReviewed by اول تور on Mar 19Rating: 3.5کلیسای کورا استانبول ترکیهاین عبادتگاه مربوط به بیزانس و قرون وسطا است. در قدیم قسمتی از قصر کنستانتین بود و لقب نجات دهنده را داشت

کلیسای کورا استانبول ترکیه، کلیسای کورا استانبول ترکیه یکی از دیدنی های استانبول به شمار میرود که قدمت بسیار زیادی دارد دیدن کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی