تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا

تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا

معرفی تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا

تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا

تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا :

چند دلیل مهمی که باعث می شود هتل شروود از سایر هتل های همجوار خود و منطقه لارا بهتر و معروف تر باشد امکانات تفریحی و رفاهی آن است.

ساحل اختصاصی هتل شروود:

 به علت اینکه هتل شروود دقیقا در کنار ساحل دریای مدیترانه واقع شده است، این هتل مجلل از امتیاز ساحلی خصوصی و زیبا هم برخوردار است،  سرتاسر این ساحل صندلی های راحتی ویژه آفتاب گرفتن وجود دارد و سایه بان هایی برای استراحت میهمانان در تنام ساحل آن، در صمن تخت هایی خصوصی و زیبا هم در این قسمت فراهم شده که می توانید وعده شام خود را  روی آن ها البته با صرف هزینه ی جداگانه میل کنید و لذت ببرید.

 در طول ساحل هتل شروود اسکله ای هم ایجاد شده، جنس این اسکله از چوب است و همواره در این قسمت می توانید از نوشیدنی های خنک و خوش طعم لذت ببرید. میهمانان می توانند از روی اسکله برای شنا به درون آب شیرجه بزنند، به صورت کلی در ساحل شروود این تفریحات در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید از تجربه آن لذت ببرید:

 _ قایق سواری

 _سوار شدن بر بالن های پرنده

 _شنا

 _حمام آفتاب 

 _قدم زدن روی شن های ساحل

 _ فلای برد

 _جت اسکی

استخر ها

14 استخر  در محوطه ی خارجی هتل شروود وجود دارد که تمامشان عمقی ۱ متر و ۴۰ سانتی متری دارند، در صمن ۲ استخر در این هتل به کودکان اختصاص داده شده، عمق کمی دارند و بچه ها برای شنا در آن مشکلی نخواهند داشت. آب راه هایی که به این استخرها متصل هستند، در بعصی جاها هم سطح هتل هستند و برای ورود به بعصی از آنها باید چند پله را بالا بروید، طراحی این استخر ها دیدنیست، تلفیقی از چوب و شیشه هستند و زیبایی محوطه را چندبرابر می کنند.

 استخری مسقف هم در بخش سالن ورزشی این هتل وجود دارد. دیوار های آن از  شیشه است و نسبت به بقیه استخرها عمق بیشتری دارد، در اطراف استخر چند سکوی خصوصی تعبیه شده که می توانید برای استراحت از آن ها استفاده کنید.

در هر نقطه از استخر های هتل شروود، یخچال هایی فراهم شده و در آن ها بطری های آب معدنی وجود دارد که مراجعان می توانند از آن استفاده نمایند، در ضمن باجه ای در هتل شروود وجود دارد که می توانید از آن به صورت رایگان فقط با ارایه کارت اقامت در هتل حوله دریافت کنید و هنگام آفتاب گرفتن استفاده کنید و بعد از تمام شدن مدت اقامت، حوله ها را دوباره به هتل تحویل دهید.

 در کنار استخر سرپوشیده ی هتل انواع سونا و جکوزی هم برای میهمانان فراهم شده.

حمام ترکی:

 در بخش باشگاه ورزشی و بدنسازی هتل شروود حمام ترکی مهیا شده، در این بخش خدمات متنوعی همچون، آب درمانی، ماساژ، اتاق بخار و ... ارائه می شود، حمام ترکی این هتل به طور اکسترا و با هزینه ی مجزای ۵۰ لیر قابل استفاده است، این حمام چند قسمت حمام آب گرم، ماساژ ترکی، اتاق نمک و ماساژ ریلکسی دارد. 

 

تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیاReviewed by اول تور on Sep 27Rating: 4.5تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیاتفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا.چند دلیل مهمی که باعث می شود هتل شروود از سایر هتل های همجوار خود و منطقه لارا بهتر و معروف تر باشد امکانات تفریحی و رفاهی آن است.

تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا.چند دلیل مهمی که باعث می شود هتل شروود از سایر هتل های همجوار خود و منطقه لارا بهتر و معروف تر باشد امکانات تفریحی و رفاهی آن است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی