کاخ‌های پادشاهی بانکوک تایلند

کاخ‌های پادشاهی بانکوک تایلند

بهترین تور ارزان بانکوک تایلند کاخ‌های پادشاهی

کاخ‌های پادشاهی بانکوک تایلند

کاخ‌های پادشاهی بانکوک تایلند

گراند پالاس واقع در بخش کهن شهر، مشهورترین سازه تاریخی شهر بانکوک تایلند است. این بنا در سال ۱۷۸۲ ساخته شده و به مدت ۱۵۰ سال قصر تایکینگ بوده است. در اینجا چندین ساختمان قابل توجه هستند که درون مجموعه کاخ‌های پادشاهی یا همان گراند پالاس وجود دارند. مهم‌ترین آنها معبد پراکائو است که به معنی معبد بودای زمردین است.
در صورتی که مدت زمان سفر شما فقط امکان بازدید یک قسمت از شهر را می‌دهد، از این دو بنا دیدن کنید. این دو بنا در شرق رودخانه و نزدیک لنگرگاه قرار دارند. هیچ معبد دیگری مانند این دو معبد نمی‌تواند اعجاز هنر تایلندی را نشان دهد.
نکته جالب این بنا این است که برای وارد شدن به گراند پالاس و معبد پراکائو باید لباس مخصوص به تن کنید. مردها‌، شلوارهای بلند، لباس آستین‌بلند و کفش مخصوص می‌پوشند و خانم‌ها، دامن‌های بلند. شما نیز برای وارد شدن می‌توانید خارج از کاخ لباس مناسب اجاره کنید.

برای سفر به بانکوک تایلند و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن با اول تور همراه باشید

مطالب مرتبط:

دیدنی‌های بانکوک

کاخ‌های پادشاهی بانکوک تایلندReviewed by اول تور on Sep 11Rating: 4.0کاخ‌های پادشاهی بانکوک تایلندگراند پالاس واقع در بخش کهن شهر، مشهورترین سازه تاریخی شهر بانکوک است. مهم‌ترین ساختمان این مجموعه معبد پراکائو است که به معنی معبد بودای زمردین است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی