پارک ملی خاوو یای تایلند

پارک ملی خاوو یای تایلند

تور پارک ملی تایلند

تور تایلند

پارک ملی خاوو یای تایلند Khao Yai :

پارک ملی خاوو یای Khao Yai در 300 کیلومتر مربع سومین پارک ملی در تایلند است. از این پارک میتوانیم در یک تور ارزان تایلند با تور بانکوک تایلند دیدن کنید. این پارک همچنین قدیمی ترین پارک ملی کشور و یک میراث جهانی یونسکو است. بیشتر بازدید کنندگان در روز های آخر هفته به این پارک سر میزنند تا به یک آرامش خوب از شلوغی و سر و صدای بانکوک برسند. در پارک خائو یای چندین گونه گیاهی و حیوانی وجود دارد، اما سه جاذبه اصلی این پارک تایلندی عبارتند از: فیل آسیایی، گیبون سفید دست و هوربیل غول پیکر.

خائو یای یکی از معدود مکان های باقی مانده است که در آن فیل ها آسیایی همچنان آزاد می گردند و جایی که از گیبون در مقابل شکارچیان محافظت می شود. متاسفانه Gibbons حساس هستند. اغلب شکارچیان باید قبل از اینکه بتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند، کل خانواده های نوزاد را می کشند.

خائو یای دارای 50 کیلومتر مسیر پیاده روی است که بیشتر آنها نیاز به حداقل آمادگی جسمانی دارند و جاده آسفالت شده دو طرفه از آن عبور می کند . اگر می خواهید بیشتر در مورد گیاهان و حیوانات پارک یاد بگیرید و همچنین فرصت بیشتری را با آنها بگذرانید، توصیه می کنیم یک تور نیم روزه با راهنمای محلی داشته باشید. تورهای ارزان و آموزشی در آنجا فراهم است و راهنماها و متخصصین حیوانات آنجا حضور دارند. Khao Yai دارای یک مرکز توریست، دستشویی، اردوگاه ها و غرفه غذاخوری بزرگ با غذاهای محلی است.  ماکاکس، مارمولک های آبی، گوزن های سامبار و پایتون ها هم در پارک ملی تایلند وجود دارند. Khai Yai یک رانندگی 2.5 ساعته از بانکوک است. چندین هتل و رستوران در خارج از پارک در کنار جاده اصلی وجود دارد.

اگر یک تور تایلند را انتخاب کردید، در تور بانکوک حتما از پارک ملی تایلند دیدن کنید.

پارک ملی خاوو یای تایلندReviewed by تور ارزان on Aug 18Rating: 3.0پارک ملی Khao Yaiپارک ملی Khao Yai در تایلند ، تور ارزان تایلند.

در یک تور تایلند بسیاری جاهای دیدنی وجود دارد که با طبیعت اجین شده است. یکی از آنها پارک ملی Khao Yai است.

1 دیدگاه

  1. nana گفت:

    پارک ملی خاوو یای تایلند ی پارک فوق العاده س

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی