نکات مهم سفر به تایلند

نکات مهم سفر به تایلند

مهمترین اصول و نکاتی که باید در سفر به تایلند بدانید

نکات مهم سفر به تایلند

اصولی که باید در تایلند حتما رعایت کنید

 

در این مقاله هم سایت اول تور قصد دارد مهم ترین نکاتی که در سفر با تور ارزان به تایلند را که خیلی برای تایلند ها مهم است را به شما گوشزد کند .

▪مواد مخدر را قبول نکنید:

 بیدار بودن در تایلند و تعطیل نبودن شهرها در شب کاملا عادیست و در شب نشینی ها مخصوصا در بانکوک ممکن است دخانیات و مواد مخدر هم مصرف شود. در این بین ممکن است افرادی به بهانه مهمانی توریست ها را هم وارد این مهمانی ها کنند و آن ها را گرفتار مواد روان گردان و مخدر نمایند. جدا از اینکه اینکار سبب می شود امنیت گردشگران کاهش یابد باید بدانید که استعمال و داشتن مواد مخدر و روان گردان در این کشور جرم است و تنبیهات و مجازاتهای جدی را در پی خواهد داشت. حکم حمل و قاچاق مواد مخدر در این کشور اعدام است.

 چنانچه حواستان نباشد و مواد مخدر استفاده یا حمل کنید و پلیس تایلند شما را بازداشت کند مطمئنا باید جریمه های گزافی بپردازید و البته زندانی هم خواهید شد، پس حتما قبل از اینکه در تایلند وارد محفلی شوید از سلامت محیط و افراد مطمئن شوید.

▪گول راننده های توک توک را نخورید:

نوعی خودرو را در سرزمین تایلند به وفور خواهید دید که به آن توک توک می گویند. این سه چرخه ها معمولا برای جابجایی گردشگران کاربرد دارند.

مراقب راننده های توک توک باشید، چون سعی می کنند گردشگران را گول بزنند و به بهانه راهنمایی و نشان دادن مراکز خرید و سنگ ها و زیورآلات قیمتی آن ها را به مراکز خرید سنگ های تقلبی می برند. گردشگران ناآگاه ممکن است مورد دستبرد قرار گیرند یا مجبور شوند برای وسایل تقلبی هزینه بالایی را پرداخت کنند و البته امنیتشان هم به خطر می افتد.

▪در شب سوت نزنید:

در کل سوت زدن برای تایلندی ها نمود خوشایندی ندارد و آن را نوعی بد یمنی می دانند پس لااقل تا وقتی که در تایلند هستید فکر سوت زدن را از سرتان بیرون کنید تا مردم را ناراحت نکنید.

اهالی تایلند بسیار اهل خرافه و مسائل باورنکردنی هستند، پس حواستان باشد چه رفتاری از شما سر میزند. درمورد سوت زدن یادتان باشد که هیچوقت در شب و تاریکی سوت نزدیک چون آن ها از اینکار بسیار پریشان و مضطرب می شوند و معتقدند که اینکار ارواح پلید را احضار می کند.

▪خونسرد خود را حفظ کنید:

تایلندی ها شعار معروف و زیبایی دارند: هرگز نا امید نشو.

برقرار بودن مداوم شرایط هوایی گرم و شرجی این کشور باعث می شود اکثر مواقع افراد خیلی زود از کوره بدر روند چون از گرما کلافه و خسته هستند و ممکن است عصبانی شوند و کنترل خود را از دست بدهند، ولی با سفر به این کشور متوجه می شوید که اهالی تایلند همیشه لبخند به لب دارند و بسیار خونسرد و آرام هستند. علت این رفتار تایلندی ها کاملا واضح است چون در این کشور پرخاشگری و نشان دادن واکنش های ناپسند قابل قبول نیست و افراد را ناراحت می کند.

در اکثر مواقع مردم شاد هستند و کسی رفتاری غیرعادی ندارد مگر اینکه به علت خاصی کسی عصبانی شود.

 

نکات مهم سفر به تایلندReviewed by اول تور on Feb 23Rating: 3.0نکات مهم سفر به تایلند

نکات مهم سفر به تایلند.مهم ترین اصول در رابطه با فرهنگ و قوانین در سفر به تایلند باید رعایت کنید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی