معبد میمون Lopburi تایلند

معبد میمون Lopburi تایلند

معبد میمون ها تایلند

تور ارزان تایلند

معبد میمون Lopburi تایلند :

تایلند کشوری است پر از جاهای دیدنی و تاریخی . معابد تایلند از جاهای دیدنی تایلند هستند. یکی از آن معابد که در 150 کیلومتری شمال شرقی بانکوک واقع شده است معبد میمون نام دارد.  به عنوان یک توریست ،برای شروع از مسیر پیاده روی توریست ها شروع کنید، یک صبح به معبد لوپ بری بروید. این شهر مکانی است که بسیاری از خرابه های دیرینه شناخته شده در آنجا واقع هستند که بیشتر آنها بازسازی نشده اند. برخلاف پارک های تاریخی ایوتایا و سوخوتی، خرابه های Lopburi بیشتر گسترش یافته و به تلاش بیشتری برای دیدن همه آنها نیاز دارد. معابد جذب توریست و بازدید کنندگان، با این حال، میمون های ساکن معبد لوپ بری Lopburi دلیل اصلی مراجعه توریست ها و توقف مردم است. این شهر به معنای واقعی کلمه شهری با صدها ریزه کاری است که از خرچنگ مشتق شده است. اکثر آنها در دو معبد اصلی - Phra Prang Sam Yot و Phra Kaan Shrine (در سراسر خیابان از یکدیگر) متمرکز شده است.

ماكاك ها (نوعی میمون) در همه جا هستند! آویزان از چراغ ها ، در حال عبور از خیابان، در حال بالا رفتن از دیوارهای معبد، و به طور مداوم در حال تماشای قطعه غذا توریست ها. میمون ها به طور منظم در این پارک تایلندی Phra Kaan تغذیه می شوند، بسیاری از بازدیدکنندگان دوست دارند که در زمان غذا دادن به میمون ها در اطراف بمانند. در خیابان در Phra Prang Sam Yot، میمون ها فضای بیشتری برای بازی کردن دارند و از بین گردشگران حرکت میکنند. شما نمیتوانید چیزهایی را بر روی زمین بگذارید که یک میمون میتواند ببلعد، چون در چشم به هم زدنی آن را کش میرود. مردم محلی سعی می کنند به توریست ها آب و مواد غذایی برای تغذیه به میمون ها بفروشند، اما من این را توصیه نمی کنم. اگر در این پارک غذا بخورید، پاندمینوم شروع می شود و میمون ها برای گرفتن غذایی که شما میخورید، از پریدن بر روی شانه های مردم نمی ترسند و یا غذا را از دست شما می کشند. بهترین کاری که می توان در تور پارک میمون های تایلند انجام داد این است که میمون ها را از فاصله ای مناسب ببینید .

معبد میمون Lopburi تایلندReviewed by جاهای دیدنی تایلند on Aug 15Rating: 1.5معبد میمون Lopburi تایلندمعبد لوپ باری یا معبد میمون در تایلند از مراکز دیدنی تایلند است.

معبد Lopburi  لوپبوری یا همان معبد میمون ها در تایلند جزء جاهای دیدنی تایلند است. با این معبد بیشتر آشنا شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی