معابد جزیره سامویی تایلند

معابد جزیره سامویی تایلند

تور تایلند معابد سامویی

معابد جزیره سامویی تایلند

معابد جزیره سامویی تایلند

در سفر به جزایر زیبای کشور تایلند یکی از جذاب‌ترین مکانهایی که گردشگران را به خود جذب می‌کنند معابد این جزیره ها هستند که با رنگهای درخشان و مجسمه های بزرگ و با شکوه جلوه خاصی دارند، از مهمترین معابد جزیره سامویی تایلند معبد پرایای و معبد سامرت هستند که شما عزیزان را بیشتر با آنها آشنا میکنیم.

معبد پرایای

یک مجسمه بزرگ بودا در ساحل شمال شرقی جزیره سامویی قرار دارد، این مجسمه ارتفاعی 15 متری دارد و در سال 1972 ساخته شده است. محل معبد پرایای که این مجسمه در آن قرار دارد، در یک جزیره کوچک است که به وسیله یک راه باریک به جزیره اصلی تر یعنی سامویی متصل می‌شود.
خیلی از افراد این معبد را به عنوان یکی از مکانهای مناسب برای مدیتیشن میشناسند و سایرین نیز به دلیل زیبایی این معبد برای بازدید به این محل می‌آیند. همچنین بهتر است بدانید که برای ورود به این معبد قوانین و اصولی وجود دارد، به این صورت که وارد شدن به معبد با شلوار کوتاه و یا لباس شنا ممنوع است، و در هنگام ورود به معبد باید کفش هایتان را در بیاورید.

معبد سامرت

در داخل این معبد نیز یک مجسمه بزرگ بودا قرار دارد که با سنگ مرمر ساخته شده است و برای گردشگران جذاب است، این نوع مجسمه مرمرین در هند و شمال تایلند بیشتر رایج می‌باشد اما در جنوب تایلند کمتر دیده می‌شود.

همچنین در نزدیکی معبد پرایای یک معب کوچک به نام پلای لائم قرار دارد که در داخل آن یک مجسمه بودای دارای 18 دست وجود دارد و بسیار دیدنی ست.

معابد جزیره سامویی تایلندReviewed by نویسنده تور on Sep 9Rating: 4.0معابد جزیره سامویی تایلندآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی جزیره سامویی تایلند - معابد جزیره سامویی - راهنمای سفر به سامویی تایلند

3 دیدگاه ها

  1. رزا گفت:

    چقدر مجسمه سفیده قشنگه ، ممنون که جاهای دیدنی رو معرفی میکنید ، اینطوری بهتر میشه برنامه ریزی کرد برای سفر

  2. مری گفت:

    چه معبد های قشنگی دارن، چه رنگهای زنده و شادی برای مجسمه ها انتخاب کردن

  3. mastaneh.sd گفت:

    تایلند هم مانند چین خیلی جاهای دیدنی زیادی داره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی