سرگرمی های مزرعه شیپ فارم تایلند

سرگرمی های مزرعه شیپ فارم تایلند

معرفی بهترین سرگرمی های مزرعه شیپ فارم تایلند

سرگرمی های مزرعه شیپ فارم تایلند

سرگرمی های مزرعه گوسفند شیپ فارم:

پیک نیک:محیط تمیز مزرعه شیپ فارم تا افرادی زیادی برای پیک نیک کردن آن را انتخاب کنند.اغلب خانواده های بومی منطقه را میبینید که برای استراحت تعطیلات به این مزرعه مراجعه میکنند.شما به همراه یک تور ارزان در یک روز کامل میتوانید از این دیدنی های پاتایا تایلند لذت ببرید . 

زوربینگ:بازی بسیار مهیجی است که  در تایلند بوفور دیده میشود.در بازی زوبینگ،شرکت کننده باید داخل توپ هایی پلاستیکی قرار بگیرد که که پر از گاز فشرده است.توپها به طرفین حرکت می کنند و شخصی که درون توپ است اصلا روی حرکت های توپ کنترل ندارد.این بازی هم بر روی آب و هم خشکی قابل اجراست.

غذا دادن به حیوانات:خیلی کم پیش می آید در پارک یا باغ وحشی بتوانید با دست خود به حیوانات غذا بدهید ولی در مزرعه گوسفند اجازه دارید به حیوانات این هویچ،علف یا شیر بدهید که بسیار لذتبخش است.

درشکه سواری و قایق سواری:از امکانات تفریحی و پرطرفدار شیپ فارم امکان قایق سواری و درشکه سواری آن است.

سرگرمی های مزرعه شیپ فارم تایلندReviewed by اول تور on Jan 23Rating: 3.0سرگرمی های مزرعه شیپ فارم تایلندسرگرمی های مزرعه شیپ فارم تایلند.این مزرعه یکی از زیبا ترین دیدنی های پاتایا تایلند است که دارای بخش های تفرحی بسیاری است . 

سرگرمی های مزرعه شیپ فارم تایلند.این مزرعه یکی از زیبا ترین دیدنی های پاتایا تایلند است که دارای بخش های تفرحی بسیاری است .

3 دیدگاه ها

  1. ترانه خانم گفت:

    عالـــــــــــــیه

  2. سارا.کرمی گفت:

    خیلی خوببود ممونم

  3. فرزاد گفت:

    خیلی جالب بود مچکرم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی