مارین پارک و سافاری ورلد بانکوک تایلند

مارین پارک و سافاری ورلد بانکوک تایلند

معرفی مارین پارک و سافاری ورلد بانکوک تایلند

مارین پارک و سافاری ورلد بانکوک تایلند

مارین پارک و مجموعه برنامه های سافاری ورلد بانکوک:

 

▪نمایش پرندگان:

از جمله برنامه های سافاری ورلد که بینندگان و طرفداران زیادی را به خود جذب می کند، هنرنمایی و شیرین کاری های پرندگان سافاری است که توسط طوطی های پر شیطنت و زیبای ماکائو اجرا می شود.

در این نمایش دیدنی و مهیج، مربی و مسئول طوطی ها به انها دستوراتی می دهد و شما می بینید که این پرندگان بازیگوش و شیرین چقدر هنرمند هستند.

▪نمایش فیل ها:

برنامه ای اغلب طرفداران آن بچه های کوچک هستند و هنرنمایان ان فیل های بزرگ و بازیگوش. در این نمایش فیل های بامزه روی پاهای خود می ایستند و بصورت صفی راه میروند. چنانچه حرکات بانمک حیوانات را دوست دارید حتما هنرنمایی و کارهای جالب، این حیوانات عظیم الجثه و دوست داشتنی را ببینید و خودتان را سرگرم کنید. آن ها بند بازی می کنند، نقاشی می کشند و دوست دارند که تشویقشان کنید. در ضمن می توانید به آن ها میوه و خوراکی هم بدهید که بسیار برای بچه ها کار جالبی است.

▪نمایش کابویی:

نمایش کابویی از جمله سرگرمی ها و تفریحات مجموعه بزرگ سافاری ورلد است که در آن حیوانات دخیل نیستند و این نمایش ها هستند که سافاری ورلد را از سایر باغ وحش ها متمایز می کند.

در این نمایش دیدنی، در چشم برهم زدنی دنیای غرب وحشی و کابوی های آمریکایی را خواهید دید که سوار بر اسب هستند، ششلولی در دست دارند و با حرکات جالبشان شما را سرگرم  می کنند.

این نمایش جالب در واقع هنرنمایی چند نفر از بازیگران مجموعه سافاری است که با حرکات جالب و خنده دارشان شما راترغیب می کنند تا دنبالشان کنید. این برنامه شما را در حدود 15 دقیقه سرگرم خواهد کرد.

▪بوکس اورانگوتان:

چنانچه دوست دارید مبارزه و جنگ بین حیوانات را ببینید، بوکس اورانگوتان را که بسیار دیدنیست از دست ندهید. خیلی ها تصور می کنند، در این مبارزه اورانگوتان ها از درخت آویزان هستند و با هم مبارزه می کنند؛ ولی دو اروانگوتان با استفاده از دستکش های بوکس و در رینگ، با هم مسابقه می دهند و البته تشویق بینندگان آنها را تهیج می کند. بنابراین در این مسابقه شما شاهد مبارزه دو اورانگوتان هستید که با سوت داور کارشان را شروع می کنند. این مسابقه بسیار دیدنی و خنده دار است و کودکان را بسیار به خود مجذوب می کند در این مسابقه دو اورانگوتان به یکدیگر آسیب نمیزنند و تنها در حال بازی هستند.

▪نمایش ببرهای سفید:

در این نمایش مهیج شما ببرهای سفید بنگال را می بینید، آنها از گونه های بسیار نادر و در حال انقراض هستند که برعکس دیگر هم نوعانشان، پوستی سفید و زیبا دارند و بر راه راه های پوستشان سیاه رنگ است. قسمت نگهداری از ببرهای سفید از سال 2000، به مارین پارک افزوده شد. در این قسمت این امکان فراهم شده از فاصله ای نزدیک بتوانید آنها را مشاهده کنید. در بوروشورها آمده که این حیوانات نمایش دارند ولی فقط می توانید آنها را ببینید و برنامه خاصی وجود ندارد، البته دیدن این حیوان از نزدیک به اندازه کافی جالب و سرگرم کننده خواهد بود.

مارین پارک و سافاری ورلد بانکوک تایلندReviewed by اول تور on Mar 3Rating: 3.0مارین پارک و سافاری ورلد بانکوک تایلندمارین پارک و مجموعه برنامه های سافاری ورلد بانکوک از جمله نمایش پرندگان،نمایش فیل ها،نمایش کابویی،بوکس اورانگوتان و ...

مارین پارک و مجموعه برنامه های سافاری ورلد بانکوک از جمله نمایش پرندگان،نمایش فیل ها،نمایش کابویی،بوکس اورانگوتان و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی