جاهای دیدنی سامویی تایلند

جاهای دیدنی سامویی تایلند

تور تایلند دیدنی های سامویی

جاهای دیدنی سامویی تایلند

جاهای دیدنی سامویی تایلند

در سفر به کشور تایلند به قدری تعداد جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی زیاد هستند و خیلی از مسافران نیز با این مکانهای دیدنی آشنایی ندارند، بنابراین ما در تیم اول تور سعی کردیم تا در این مطلب شما مسافران عزیز را با جاهای دیدنی جزیره سامویی تایلند بیشتر آشنا کنیم.
با اول تور همراه باشید تا جاهای دیدنی سامویی تایلند را بشناسید و سفر خوشی را در این جزیره زیبا تجربه نمایید.

طبیعت جزیره سامویی

بخش‌های مرکزی سامویی را جنگل‌های کوهستانی تشکیل داده است و مهم‌ترین کوه در این منطقه نیز «کائو پوم» نام دارد. مناطق کمارتفاع تر در جزیره با یک راه باریک به طول 51 کیلومتر به یکدیگر متصل شده‌اند، و گردشگران از طریق همین جاده های باریک زیبا میتوانند به راحتی از بخش‌های مختلف جزیره بازدید کنند. در عین حال، آبشارهای دیدنی زیادی هم در سامویی وجود دارد که از معروف ترین شان می توان به آبشارهای «هین لات» و «نامونگ» اشاره کرد. این آبشارها بعد از بارش باران، واقعا دیدنی می شوند و فضای رویایی ای را برای بازدید کنندگان ایجاد می‌کنند.

تئاتر میمونها

تا مدتی پیش، فروش نارگیل مهم ترین منبع درآمد مردم سامویی بود. آنها برای چیدن نارگیل از میمون‌ها استفاده می کردند. در واقع این میمون‌ها برای چیدن نارگیل‌های رسیده تعلیم می دیدند و روزانه می توانستند تا هشتصد نارگیل بچینند. حالا هم مکان‌های زیادی در سامویی هست که در آنها می توان میمون‌ها را موقع نارگیل چیدن دید. اما در تئاتر میمون‌ها، علاوه بر نارگیل چیدن می‌توان میمون‌ها را در حال دوچرخه سواری، ریاضی حل کردن، ساز زدن و شنا نیز دید، و همین تئاتر جالب تبدیل به یکی دیگر از منابع درآمد توریستی اهالی جزیره سامویی تایلند شده است و گردشگران بساری را به حود جذب می‌کند.

پارک ملی دریایی آنگ تونگاین

این پارک دیدنی از 42 جزیره ممتصل به هم تشکیل شده است که از نقاط مرتفع تر جزیره سامویی هب خوبی قابل مشاهده هستند، این مجمع الجزایر از لحاظ جغرافیایی با سایر جزایر منطقه متفاوت است. فشار آب باعث شده که اشکال زیبایی در جزایر مختلف این پارک آبی به وجود بیاید و البته این جزایر، سواحل بسیار دیدنی و آرامش بخشی دارند. پارک ملی دریایی آنگ تونگ یک مشخصه مهم دیگر هم دارد و آن وجود حیوانات خاصی مثل میمون دم دراز آسیایی، سمور آبی، عقاب دریایی و حیوانات دیگر است. بهترین زمان برای رفتن به این پارک دریایی، در فصل بهار و پاییز است.

مزرعه کروکودیل‌ها

بیش از صد حیوان مختلف از جمله کروکودیل سیامی، مارها و مارمولک‌ها و میمون‌ها در این مزرعه مشاهده می شوند. در هیجان انگیزترین نمایش در این مزرعه می توان افراد تعلیم دیده ای را مشاهده کرد که با جرات و اعتماد به نفس، سرشان را داخل دهان کروکودیل می برند و البته زنده هم می‌مانند. در این مزرعه در عین حال می توان گونه‌های مختلف حلزون و مار متعلق به مناطق جنوبی تایلند را مشاهده کرد.

صخره‌های هین‌تا و هین‌یای (پدربزرگ و مادربزرگ)

افسانه صخره‌های پدربزرگ و مادربزرگ این است که یک زوج مسن در ساحل لامای غرق شده‌اند و سپس آب جسدهای شان را به ساحل آورده و این صخره‌ها را شکل داده است. برای دیدن این صخره‌ها باید از ساحل لامای گذشت و به سمت جنوب و چپ جزیره بروید.

مزرعه مار‌ها

نمایش مارها بی شک یکی از خاص ترین تجربیات سفر به سامویی است. مزرعه مارها در جنوب سامویی واقع شده و دو نمایش روزانه مارها در ساعت‌های یازده صبح و دو بعد از ظهر در آن برگزار می شود. این مزرعه یک مار کبرای معروف هم دارد که بسیاری از گردشگران را جذب می‌کند.

باغ جادویی (باغ بهشت)

این باغ بهترین مکان برای استراحت در ارتفاعات سامویی است. آبشار کوچکی در باغ هست و مجسمه‌های زیادی هم روی سنگ و صخره‌هایش حکاکی شده است. این باغ را یکی از ساکنان خوش ذوق جزیره سامویی در سال 1976 ساخته است تا مکانی برای آرامش و گردش و وقت گذرانی بازدیدکنندگان باشد.

کمپ فیل‌ها

یکی از کمپ‌های معروف فیل سواری در سامویی، «ناموانگ» است و برای رسیدن به آن باید داخل جنگل رفت. بچه فیل‌ها، میمون‌ها و برخی حیوانات دیگر هم در این کمپ دیده می‌شوند.

باغ پروانه‌ها

در این باغ شگفت انگیز می‌توانید تزدیک به 520 گونه از پروانه های زیبا را در مراحل مختلف زندگی‌شان مشاهده کنید، و نه تنها یکی از جذاب ترین مکان‌ها برای کودکان به حساب می‌آید بلکه بزرگتر‌ها نیز علاقه زیادی به این باغ نشان می‌دهند و بازدیدکنندگان بساری را همه ساله به این مکان جذب می‌کند.

باغ وحش آکواریوم و ببر

ماهی‌های زیبا، ببرهایی که از داخل آتش می پرند، و پرندگانی که نمایش‌های زیبا اجرا می‌کنند. این‌ها مهم‌ترین برنامه‌های باغ وحش سامویی هستند که برای تمام سنین جذاب هستند و همیشه یکی از مکانهای مورد علاقه توریستها بوده است.

جاهای دیدنی سامویی تایلندReviewed by تور ارزان on Aug 30Rating: 4.0جاهای دیدنی سامویی تایلندآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی جزیره سامویی تایلند - جاهای دیدنی سامویی تایلند

1 دیدگاه

  1. مهرانه.م گفت:

    متشکرم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی