بازدید از سافاری ورلد بانکوک، تایلند

بازدید از سافاری ورلد بانکوک، تایلند

راهمای سفر . بازدید از سافاری ورلد بانکوک، تایلند

بازدید از سافاری ورلد بانکوک، تایلند

شرایط مجموعه سافاری ورلد بانکوک برای بازدید و غذا دادن به حیوانات:

   از برنامه ها و تفریحات جالبی که سبب می شود افراد زیادی را به سافاری ورلد جذب کند، امکان غذا دادن به حیوانات این مجموعه است که در بخش مارین پارک فراهم شده تا گردشگران با غذا دادن به حیوانات و سبک های مختلف آن ها آشنا شوند. البته اینکار برای بچه ها بسیار مهیج و جالب خواهد بود.

برای غذا دادن به هر یک از حیوانات باید حتما بلیط جداگانه بگیرید و هزینه ای جدا بپردازید، بلیطی که در هنگام ورود به پارک میگیرید تنها برای گردش در پارک در نظر گرفته شده است.

غذا دادن به زرافه ها: این حیوان بسیار آرام و مهربان است و حتی اگر آدم ترسویی هم باشید مجذوب آن خواهید شد و از غذا دادن به آن لذت خواهید برد. بنابراین حتما غذا دادن به این حیوان گیاهخوار و آرام را تجربه کنید، بسیار جالب و سرگرم کننده خواهد بود هم برای شما و هم برای کوچکترهای همراهتان. برای این که بتوانید به زرافه خوراکی بدهید اول باید یک سطل موز یا سیب زمینی از همانجا خریداری کنید. بعد شما را به سمت آلاچیق هایی که در بلندی ساخته شده اند هدایت می کنند. وقتی که برنامه شروع شود خود زرافه های دوست داشتنی به طرفتان می آیند و شما فقط کافیست میوه را در دسترسشان قرار دهید.

 هزینه برای هر نفر 60 بات تایلند (معادل 9,360 تومان)

غذا دادن به قوها: اگر می خواهید قوهای زیبای پارک مارین را از نزدیک ببینید از نقشه راهنما استفاده کنید، به راحتی این بخش را پیدا می کنید. برای اینکه به این پرنده جذاب و دیدنی غذا بدهید باید حدودا 60 بات تایلند پرداخت کنید.

غذا دادن به شیرها و ببرها: شاید عجیب و کمی ترسناک باشد که بخواهید به شیرها غذا بدهید. ولی پارک سافاری جزو کمتر جاهایی است که اجازه می دهند گردشگران هم به ببرها و شیرهای مجموعه خوراکی بدهند. البته اینکار علاقمندان خاص خود را دارد و بهتر است افرادی که چندان جرات اینکار ندارند از انجامش صرفه نظر کنند. برای غذا دادن به گربه های بزرگ پارک شما همراه کارمندان حرفا ای اینکار سوار کامیون می شوید و می توانید از نزدیک ببینید که چگونه به این حیوانات وحشی غذا می دهند. این تجربه حتما به یادماندنی خواهد بود مخصوصا برای افرادی که طالب هیجان و ماجراجویی هستند.

خوراکی دادن به خرس های قطبی: شاید کمی غیرعادی باشد که در جایی که اقلیمی گرمسیری دارد، خرس قطبی داشته باشد و بشود از نزدیک آنها را دید و به آن ها غذا داد؛ ولی از خصوصیات ویژه پارک مارین وجود همین خرس های قطبی است. البته مکان و شرایط مناسب برای زندگی آنها فراهم شده، می توانید به این موجودا سفید و دوست داشتنی غذا بدهید و لذت ببرید.

غذا دادن به ماهی ها: در مارین پارک یک حوضچه بسیار بزرگ وجود دارد که در آن انواع ماهی های گلگون ژاپنی و کپور زندگی می کنند، باید هزینه ای در حدود 60 بات بپردازید تا بتوانید در کنار مسئولان غذا دادن بایستید و در به این موجودات آبزی غذا بدهید.

بازدید از سافاری ورلد بانکوک، تایلندReviewed by اول تور on Feb 9Rating: 3.0بازدید از سافاری ورلد بانکوک، تایلندراهنمای سفر و تور ارزان تایلند ، شرایط بازدید از مجموعه سافاری ورلد بانکوک و غذا دادن به حیوانات .

راهنمای سفر و تور ارزان تایلند ، شرایط بازدید از مجموعه سافاری ورلد بانکوک و غذا دادن به حیوانات .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی