ساحل کارون پوکت تایلند

ساحل کارون پوکت تایلند

بهترین تور ارزان پوکت تایلند ساحل کارون

ساحل کارون پوکت تایلند

ساحل کارون پوکت تایلند

جاذبه دیدنی کارون یکی از زیباترین و معروف‌ترین جاذبه‌های جزیره‌ پوکت در تایلند است. از اینجا می‌توانید سه جزیره‌ کاتانوی، کاتایا و کارون را تماشا کنید. این چشم‌انداز که بین سواحل نای هارن و کاتانوی قرار دارد، اغلب روزهای سال پر است از توریست‌ها و گردشگرانی که برای گرفتن زیباترین عکس‌هایشان از پوکت به اینجا آمده‌اند. این نقطه، بهترین جا برای تماشای پانورامای جزیره است.
ساحل کارون، بزرگ‌ترین ساحل غربی پوکت، نه‌تنها طولی معادل چهار کیلومتر دارد، بلکه در مقایسه با سایر سواحل پوکت عرض و پهنای بیشتری هم دارد. اغلب اوقات خلوت است و می‌توانید در بخش شمالی این ساحل یک پارک همراه با دریاچه‌ای زیبا ببینید که اطرافش مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی دارد. زیبایی این ساحل برمی‌گردد به کنار هم قرار گرفتن آب‌های بسیار شفاف کریستالی و شن‌های سفیدش. در ضمن اینجا همه‌جور خدماتی هم ارائه می‌شود؛ مثل انواع ورزش‌های آبی، تخت‌های مخصوص حمام آفتاب و قایق‌های بلند برای کرایه. ساحل کارون، برای آدم‌هایی‌ست که به دنبال آرامش و منظره‌های بکر هستند. در تمام طول ساحل، بازی‌های آبی مثل شنا، غواصی و اسکی روی آب انجام می‌شود.

برای سفر به پوکت تایلند و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن با اول تور همراه باشید

مطالب مرتبط:

جزیره پوکت تایلند-جاهای دیدنی پوکت

ساحل کارون پوکت تایلندReviewed by اول تور on Oct 2Rating: 4.0ساحل کارون پوکت تایلندجاذبه دیدنی کارون یکی از زیباترین و معروف‌ترین جاذبه‌های جزیره‌ پوکت در تایلند است. این نقطه، بهترین جا برای تماشای پانورامای جزیره است.

می‌توانید در بخش شمالی این ساحل یک پارک همراه با دریاچه‌ای زیبا ببینید که اطرافش مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی دارد

1 دیدگاه

  1. سارا گفت:

    به نظر من ساحل کارون پوکت از بهترین جاهای دینی تایلند است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی