ساحل پاتونگ پوکت تایلند

ساحل پاتونگ پوکت تایلند

بهترین تور ارزان پوکت تایلند ساحل پاتونگ

ساحل پاتونگ پوکت تایلند

ساحل پاتونگ پوکت تایلند

پوکت تایلند سواحل عمومی زیادی دارد ولی یکی از مهم‌ترین‌ آنها، ساحل پاتونگ است. ساحل پاتونگ به دلیل نزدیکی به بیشتر هتل‌ها و مراکز خرید، ساحلی پرجنب‌وجوش است.
در تمام طول ساحل، بازی‌های آبی مثل شنا، غواصی، اسکی روی آب و ... انجام می‌شود. غواصی در اقیانوسی فیروزه‌ای بی‌شک خاطره‌ای فراموش‌نشدنی می‌سازد. لباس و تجهیزات و مربی را در اختیارتان می‌گذارند و تنها به عهده شماست که از دنیای زیر آب لذت ببرید. ماهی‌ها، صدف‌ها و صخره‌های کوچک رنگی زیر اقیانوس را تماشا کنید و مرجان‌ها را لمس کنید. می‌توانید با کمی دست‌ودل‌بازی ماهی‌ها را هم سمت خودتان بکشانید؛ تکه‌ای نان دستتان بگیرید و ببینید که چه‌طور ماهی‌های کوچک رنگارنگ دور دست شما مهمانی می‌گیرند. به غیر از قایق‌های تندروی سفیدرنگ، بد نیست برای گشت زدن در دریا، حواستان به قایق‌های پارویی هم باشد. سوار بر قایق‌های چوبی و پاروزدن‌های آرام میان دریایی شفاف، می‌تواند تا روزها شما را سر حال نگه دارد.
همچنین یکی از دیدنی‌های پرطرفدار پوکت را می‌توانید در نزدیکی ساحل پاتونگ ببینید. وقت‌گذرانی در پارک فانتاسی پوکت با برنامه‌های شبانه آتش‌بازی، نمایش فرهنگ و سنت تایلندی، نمایش و رقص فیل‌ها و بازار صنایع‌دستی تماشایی‌اش، می‌تواند شبی باشکوه بسازد.

برای سفر به پوکت تایلند و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن با اول تور همراه باشید

مطالب مرتبط:

جزیره پوکت تایلند-جاهای دیدنی پوکت

ساحل پاتونگ پوکت تایلندReviewed by اول تور on Sep 25Rating: 4.0ساحل پاتونگ پوکت تایلندپوکت سواحل عمومی زیادی دارد ولی یکی از مهم‌ترین‌ آنها، ساحل پاتونگ است. ساحل پاتونگ به دلیل نزدیکی به بیشتر هتل‌ها و مراکز خرید، ساحلی پرجنب‌وجوش است.

1 دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی