خلیج مایا تایلند

خلیج مایا تایلند

تور تایلند خلیج مایا

خلیج مایا تایلند

خلیج مایا تایلند

خلیج مایا یک خلیج زیبا و شگفت انگیز در جزیره کو فی فی له تایلند است که بخشی از مجمع الجزایر کوه فی فی است و از 6 جزیره تشکیل شده است. این ناحیه از تایلند بهشتی واقعی روی زمین است که هنوز دست انسان به آن نرسیده و تقریبا بکر مانده است. جایی که بهترین تفریح گردشگران شنا کردن، ساختن قلعه های شنی، شیرجه زدن در آب یا کمپ زدن با دوستان است .

سفر به خلیج مایا یک ماجرای واقعی است، زیرا فرصت تماشای جزایر زیبا را خواهید داشت و می توانید با قایق در میان آبهای زلال این خلیج به گردش بپردازید . خلیج مایا از سه طرف با سه صخره به ارتفاع 100 متر احاطه شده است. داخل خلیج چند ساحل پنهان وجود دارد که اکثر آنها کوچکند و بعضی از آنها وقتی مد از بین می رود ظاهر می شوند. ساحل اصلی حدود 200 متر طول دارد که با شن های سفید و نرم پوشیده شده است .

مرجان های رنگارنگ زیر آب و ماهی های استوایی که در آب زلال شنا می کنند کاملاً پیدا هستند و هنگام شنا و یا قایق سواری به راحتی میتوانید آنها را مشاهده کنید . خلیج مایا بعد از فیلمبرداری صحنه های فیلم "The Beach” با بازی لئوناردو دی کاپریو، یکی از جاذبه های گردشگری اصلی فی فی محسوب می شود .

بهترین زمان برای سفر به خلیج مایا در فصل اوج توریست ها یعنی از نوامبر تا آوریل است که دریای اندامان آرام است و دسترسی به خلیج آسان می شود . محبوب ترین فعالیت این منطقه زیرآبی رفتن و غواصی در خلیج است که به توریست ها فرصت مشاهده حیوانات و گیاهان زیبا و شگفت انگیز زیر دریا را می دهد . مهمترین مکان های غواصی آن عبارتند از: لوه ساماه (Loh Samah)، ورودی خلیج مایا و خلیج پالونگ.

کایاک سواری هم یکی دیگر از ورزش های محبوب است. اگر به تحقیق و پژوهش تاریخی علاقه دارید می توانید نقاشی های آنتیک مختلف را در منطقه غار وایکینگ مشاهده کنید که از اقوام گذشته وایکینگ ها به جا مانده است و نه تنها برای محققان تاریخی بلکه برای سایر بازدید کنندگان نیز جالب است .

خلیج مایا تایلندReviewed by اول تور on Aug 8Rating: 4.5خلیج مایا تایلندآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی تایلند - جزیره فی فی تایلند خلیج مایا - راهنمای سفر به تایلند

1 دیدگاه

  1. زورو گفت:

    وووووووااااووو جه منظره ای . شما تو ارزان برای این منطقه دارید ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی