خلیج فانگ‌نا پوکت تایلند

خلیج فانگ‌نا پوکت تایلند

بهترین تور ارزان پوکت تایلند خلیج فانگ‌نا

خلیج فانگ‌نا پوکت تایلند

خلیج فانگ‌نا پوکت تایلند

خلیج فانگ‌نا یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های پوکت تایلند است. این خلیج که بین جزایر پوکت، فانگ‌نا و کرابی واقع شده، بیشتر به دلیل صخره‌های بسیار زیبای آهکی‌اش که از آب‌های سبزرنگ بیرون آمده‌اند، شهرت دارد. این خلیج جاهای دیدنی بسیاری در خود دارد؛ غارها، تالاب‌ها و سواحل بکر کوچک با زمین سرسخت و آسمان آبی. تعداد زیادی قایق و جت‌اسکی برای اجاره کردن هست و همین‌طور کلی رستوران‌ که رو به منظره زیبای خلیج‌اند.
یکی از معروف‌ترین گردش‌های روزانه در این منطقه شامل فیل‌سواری و رانندگی در این سواحل شرقی پوکت می‌باشد.همچنین یکی دیگر از تفریحات، گشتن جزیره با قایق‌های کوچک در خلیج فانگ‌نا می‌باشد که در آن میمون‌ها و مرغان دریایی بدون توجه به دنیای بیرون در داخل آن زندگی می‌کنند. بعد قایق شما را به غار دیگر می‌برد و بعد از آن می‌توانید ناهار را در بهترین رستوران‌های دریایی و ساحلی میل کنید. بعدازظهر غار دیگری را کشف می‌کنید و سپس قایق شما را به ایستگاه برمی‌گرداند.
معروف‌ترین قسمت در این گشت، بازدید از جزیره جیمز باند و همچنین روستای کوه‌پان‌یی می‌باشد. این مکان‌ها، مناظر ایده‌آلی جهت عکاسی دارند و می‌توانید از آب خوش‌رنگ این منطقه در کنار طبیعت منحصر به فرد آن، لذت ببرید.

- جزیره جیمز باند
این قسمت که مشهورترین قسمت در این گشت می‌باشد، به نام Nail Island معروف است و برای اولین بار با فیلم "مردی با اسلحه طلایی" جیمز باند به شهرت رسید. اکثر تورهای منطقه، از این مکان بازدید دارند.

- روستای کوه‌پان‌یی
این روستا به طرز شگفت‌انگیزی روی آب بنا شده است و در کنار صخره‌ای بزرگ واقع است. موقع ناهار، بسیاری از توریست‌هایی که از جزیره جیمز باند دیدن می‌کنند، به اینجا آورده می‌شوند تا هم ناهار بخورند و هم از صنایع‌دستی این منطقه خرید نمایند.

برای سفر به پوکت تایلند و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن با اول تور همراه باشید

مطالب مرتبط:

جزیره پوکت تایلند-جاهای دیدنی پوکت

خلیج فانگ‌نا پوکت تایلندReviewed by تور ارزان on Sep 20Rating: 4.0خلیج فانگ‌نا پوکت تایلندخلیج فانگ‌نا یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های پوکت است. این خلیج جاهای دیدنی بسیاری در خود دارد اما بیشتر به دلیل صخره‌های بسیار زیبای آهکی‌اش که از آب‌های سبزرنگ بیرون آمده‌اند، شهرت دارد.

2 دیدگاه ها

  1. فری گفت:

    چقر قشنگه این ساحل

  2. shararhe گفت:

    kheili zibas keif kardam az in tasavir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی